12 Kasım 2013 Salı

VİDEOLU 10 FARKLI ŞAL BAĞLAMA TEKNİKLERİ


Tesettürlü bayanların her ortamda özel günlerde yada günlük tercih ettiği ve rahat edebileceği şal bağlama modellerini videolu olarak aşağıdaki video da sizlerle paylaşıyorum. Dikkatlice izlerseniz eğer on farklı model öğrenmiş olursunuz. Ama tek ricam o video daki bayan kadar aşırı makyaj yapmayalım arkadaşlar. Çünkü dinimizde tesettürlü bayanların bu kadar aşırı dikkat çekici makyaj yapması caiz değildir. 
Haa derseniz ki ben bu makyajı evde eşim için yaparım. O zaman tamam :)

Lafı fazla uzatmayacağım ve sizi video ile baş başa bırakacağım.


Bu videoda ki boynu kapatan bone den almak için TIKLAYIN.



Aşağıdaki video da ise Emine Erdoğan tarzı eşarp bağlama anlatılıyor. Merak edenler izleyebilir. Ben izledim ve meğerse sırrı bağlama şeklinde değil eşarptaymış :)

Satın almak isterseniz bu site de var. Ama ben daha önce buradan almadım. Almak için TIKLAYIN.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder