7 Kasım 2013 Perşembe

SOĞAN DOĞRARKEN GÖZ YAŞARMAYA SON

Yeni bir ürün keşfettim. Ve hemen sizlerle de paylaşmak istedim. Belki sizin haberiniz vardır ama insan yeni evli olunca böyle kolaylıklardan yeni haberi oluyor :) Evlenmeden önce malum oturup evde soğan doğramışlığım yoktu. 
swizz prozz,başı bağlı kız,tesettür,soğan doğrayıcı,Şimdi sizlere soğan doğrarken gözlerimizin yaşarmayacağı ve kısa sürede zamandan da tasarruf ederek soğan, havuç,ceviz vs... sebzeleri kolayca doğrayabileceğiniz bir ürün tanıtacağım. Adı Swizz Prozz 
Ben soğan doğrama konusunda çok beceriksizim.Daha doğrusu gözlerimde hassaslık var. Soğandan sigara dumanından vs... hemen etkileniyorum. Her zaman da soğanı eşime doğratma imkanım olmuyor. Kendim doğrayınca da başım çatlıyor ve o günüm bana haram oluyor. Normal robotumda var ama kocaman robotu bir soğan için çıkar - yıka - kaldır felan çok uğraştırıyor. Genelde gözüm yanmasın diye balkon dibinde yada pencereyi açıp pencere kenarında doğruyorum.
Eğer siz de soğan doğrayınca rahatsız oluyorsanız. Bu ürün tam bize göre. 

Eğer ürünle ilgili tanıtım videosu izlemek istiyorsanız TIKLAYIN
Ürünü satın almak için TIKLAYIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder