5 Kasım 2013 Salı

KARACA HOME BURADA :)

Bu gün avm de gezerken kendimi bir anda KARACA mağazasının içinde buldum :) İnsan mağazanın önünden geçerken içeri girmeden edemiyor. Vitrinden içerisi ne de güzel göründü gözüme...
 O kadar güzel mutfak takımları, yemek-kahvaltı takımları var ki. Masa örtüsünden tutun çatal-bıçak takımı, tabak, bardak vs... Eğer evlilik hazırlığı içindeyseniz, ya da evinizi yenilemeyi düşünüyorsanız. Bir uğrayıp bu güzelliklere göz gezdirin.
Şimdi sizi Karaca mağazasında yolculuğa çıkarıyorum :) 
Keyifli gezmeler...


karaca,karaca yemek takımları,karaca katologu,tesettür,evlilik hazırlıkları,alışveriş,
İşte ben buna biterim :) Bu vintage tarzı şeylere bayılıyorumm. Hem pembe, hem puantiye, hem de gül.  Muhteşem üçlü diye ben buna derim :)

karaca,karaca yemek takımları,karaca katologu,tesettür,evlilik hazırlıkları,alışveriş,güllü kahvaltı takımları,
Bu da baharı andıran bir yemek takımının parçası :)

karaca,karaca yemek takımları,karaca katologu,tesettür,güllü yemek takımları,güllü kahvaltı takımları,çeyiz,
Bu da kelebek severler için kaseler :) Alttaki tepsinin tutma yerleri de kelebek. İstediğiniz amaç için kullanabilirsiniz... Çok tatlılar :)

karaca,karaca yemek takımları,karaca katologu,tesettür,güllü yemek takımları,güllü kahvaltı takımları,pembe,çeyiz hazırlıkları,
Bu da Karaca Home' un  çiçekli hoş ve yeni çıkan yemek takımlarından biri. En altta servis tabağına üstteki çiçek desenlerinin renginden tek renk servis tabağı düşünmüşler.

karaca,karaca yemek takımları,karaca katologu,tesettür,pembe,güllü yemek takımları,güllü kahvaltı takımları,vintage,çeyiz hazırlıkları,
"İşte ben buna biterim :)" dediğim. Muhteşem üçlü den farklı bir bakış dahaa...
karaca,karaca yemek takımları,karaca katologu,tesettür,çeyiz haırlıkları,kahvaltı takımları,indirimli karaca ürünleri,
Bunlarda çok amaçlı porselenler. İsterseniz pasta türü, isterseniz kahvaltı masasında yada çerez koymak için kullanabileceğiniz tabakgiller :)
karaca,karaca yemek takımları,karaca katologu,tesettür,aksesuar,vintage,çay seti,karaca home,kurabiyelikli çay seti,en güzel bardak takımları,
Bunlarda bardak takımları. Yanında kurabiye tarzı atıştırmalıklar koymak için güzel bir seçenek. Eğer benim gibi çayı boş içemeyenlerdenseniz bir bakın derim :) Ben bunlardan almayı düşünüyorum. Çeyiz hazırlığındaysanız bir gidin bakın.
karaca,karaca yemek takımları,karaca katologu,tesettür,kuşlu aksesuar,yemek masası için aksesuar,karaca home,indirimli karaca ürünleri,vintage,ferforje,mutfak,alışveriş,düğün hazırlıkları,
Bunlar gibi daha bir sürü güzel aksesuar çeşitleri vardı ama hepsini çekemedim. Çünkü oraya girince kendimi kaybetmiş bir biçimde bu güzelliklerle bakıştım :) 
karaca,karaca yemek takımları,karaca katologu,tesettür,güllü yemek takımları,karaca home,güllü kahvaltı takımı,düğün hazırlıkları,çeyizde olması gerekenler,tesettür blogu,
Eğer benim gibi vintage ve gül tutkunuysanız, her yemeğe oturduğunuzda içiniz cıvıl cıvıl olsun istiyorsanız bu yemek takımı da siin için bir alternatif olabilir.
karaca,karaca yemek takımları,karaca katologu,tesettür,karaca home yemek takımları,süslü sofralar,çeyiz haırlıkları,süslü peçeteler,masada peçete düzeni,
Bunu görünce tam sultanlara, prenseslere kurulan sofralara benziyor dedim. Bizim Sultanlardan ne eksiğimiz var :) Puantiye desenleri ve altın rengi işlemeleri ile şahane bir yemek takımı. Böyle bir masanız olsun istiyorsanız en yakın Karaca Home mağazasını bir ziyaret edin derim )
karaca,karaca yemek takımları,karaca katologu,tesettür,çiçekli kahvaltı takımı,güllü yemek takımı,çeyiz hazırlıkları,peçete düzeni,süslü masalar,başı bağlı kız,
Bu da vitrinde görüp bayılarak kendimi içeri zor attığım yoncalı ve çiçek desenli kahvaltı takımı. Çok tatlı değil mi?
KARACA KATALOGUNU İNCELEMEK İÇİN TIKLAYIN





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder