22 Kasım 2013 Cuma

PATATES MÜCVERİ: EN ACELESİNDEN :)

Ben aslında bu tarifi yayınlamayı pek düşünmüyordum. Ama takipçilerimden istek olunca kısaca paylaşmak istedim. 
Geçtiğimiz hafta sonu kahvaltı soframızda patates mücveri yapmıştım. Genelde erkekler patatesi çok sever. Ama her zaman da patates kızartması yemek bir süre sonra sıkabiliyor. Ben de geçtiğimiz hafta sonu kahvaltı da patatesi mücver yapmayı denedim. Nasıl yapmışım bir göz atalım.
patates mücveri,yemek tarifleri,patates,tesettür blog,pratik yemekler,
Çok lezzetli ve pratik bir yiyecek. İster misafir için isterseniz kendiniz için yapabilirsiniz.

MALZEMELER:
Öncelikle şunu belirteyim. Ben 2 kişilik yaptım. Siz ölçüleri ona göre ayarlayın. Şunu da belirteyim eğer isterseniz kaşar da rendeleyebilirsiniz.

2 büyük patates
dere otu
peynir
2 çorba kaşığı un
karabiber, tuz, pul biber vs...
HAZIRLANIŞI:
Patatesleri rendeliyoruz. Patatesi rendelediğimiz kapta biraz patatesin suyu çıkıyor. Suyunu süzdükten sonra, dereotu hariç bütün malzemeleri kaşıkla karıştırıyoruz.  Tavaya yağ koyup, yağ kızdıktan sonra mücveri karıştırdığımız yemek kaşığıyla alıp tavaya yuvarlak olacak şekilde yağa bırakıyoruz. Resimdeki rengi alınca servis tabağına alıyoruz. Sıcakken üstüne dereotu serpiştiriyoruz :) 
Bu hafta sonu kahvaltıda sevdikleriniz için yapın derim.
Afiyet olsun...

İçimden koca bir şükür geçti. Yada her şey bir şükürdü. Ben içinden geçtim...

BU TARİFİN YER ALDIĞI KAHVALTI SOFRAMIZI GÖRMEK İÇİN TIKLAYIN


FACEBOOK HESABIM İÇİN TIKLAYIN
İNSTAGRAM HESABIM İÇİN TIKLAYIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder