8 Kasım 2013 Cuma

SÜRPRİZZZ / İKİ KİŞİLİK BİLET

Facebook sayfamda geçtiğimiz hafta eşimle tiyatroya gideceğimizi söylemiştim. "Meraki" adlı oyuna gitmek istiyorduk. Geçtiğimiz hafta oynanan oyunun konusunu beğenmedik. Eşim "Meraki" adlı oyun var zannetmişti. Ve "seni o oyuna götüreceğim Cumartesi" demişti. Ben tiyatro, sinema, sportif aktiviteler kısacası sosyal aktivitelerde bulunmayı seven biriyim. Eşim ise sinema ve tenis sever. Her neyse hafta sonu gidemedik anlayacağınız. O da beni hafta sonu değişik bir aktivite olsun diye beni Palandöken Dağına çıkarmıştı.
Dün de bir önceki yazımda belirttiğim üzere eşimin arkadaşının hanımıyla tanışmaya, evlerine misafirliğe gitmiş ve gayet mutlu ayrılmıştık :)
Bu akşam da eşim sinemaya gidelim dedi. Ben de onu kırmamak için tamam gidelim dedim. Ama gitmekte istemiyordum. Akşam yemeğimizi yedik. Sonra da 19:30 seansına bilet aldım geç kalmadan gidelim dedi.
 Bilmediğim bir yerde arabayı kenara park ederken eşime baktım????
"Neden burada durduk ki sinemaya geç kalacaz" dedim...
O da cebinden bunları çıkardı:
tiyatro bileti,meraki oyunu,başı bağlı kız,tesettür,
Benim gözler pörtledi! Ne demek bu şimdi dedim. Meğer hafta sonundan bu yana içinde saklıyormuş bu sürprizi. Ben olsam bir gün bile dayanamam söylerim :)
Sabrına mı şaşayım, biletlere mi bakayım, sevdiceğime mi sarılayım. Arabanın içinde bastım kahkahalarıııııı :) Deli gibi bir süre sürekli güldüm. Allah gülmeden ayırmasın nazarlardan korusun inşallahhhh...

tiyatro bileti,meraki oyunu,başı bağlı kız,tesettür,erzurum devlet tiyatrosu,
Tiyatro salonuna giderken bile hala kıkır kıkır gülüyordum :) 

tiyatro bileti,meraki oyunu,başı bağlı kız,tesettür,erzurum devlet tiyatrosu,
Tiyatro başlamadan önce sahneyi çekelim dedim. Sahne de ferforjeler var kızlaaarrrr :) Biterim ben ferforjeyeee hihihihih

tiyatro bileti,meraki oyunu,başı bağlı kız,tesettür,
Oyun esnasında fotoğraf çekmek ve video almak yasaktır. Gidenler bilirler. Biz de en son sahnesinden bir görüntü çektik :) Oyun çok eğlenceli bir oyun. Oyuncular da oyunun hakkını verdiler. Çok eğlendik ve çok mutlu ayrıldık. Oyunun konusundan kısaca bahsedeyim:
Ahmet Vefik Paşa’nın Moliere’in Hastalık Hastasından uyarladığı Meraki, hastalık ve ölüm korkusu nedeni ile çevresindekilere ve kendisine hayatı zindan eden bir insanın , çevresine karşı düştüğü gülünç durumu ele alan sıcak ve içten bir komedidir. 
 Oyun bitti ve biz arabaya döndük.

flo ponponlu terlik,başı bağlı kız,tesettür kombin,tesettür modası,kış,kışlık bot,
Eşim arabada bana bu cici ayağımı sıcacık tutacak ponponlu ev çizmelerini verdi. Flo dan aldı. Flo' ya yolunuz düşerse siz de alabilirsiniz :) İçi yumuşacık ve sıcacık. 

MERAKİ OYUNUYLA İLGİLİ DETAYLI BİLGİ VE HANGİ ŞEHİRDE NE ZAMAN OYNADIĞINI ÖĞRENMEK İÇİN TIKLAYIN



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder