17 Kasım 2013 Pazar

ENGLİSH HOME ALIŞVERİŞİM- 2

Bayram da evim için English Home' den alışveriş yapmıştım. Ama evde olmadığımız için aldıklarımı çekip yayınlayamamıştım. Bu yazımda sadece aldıklarımı yayınlayıp, evimdeki dekor halini ise daha sonra yayınlamak istiyorum. İkisi birbirine girsin istemedim.

english home banyo takımı,vintage,tesettür,dekorasyon,
Ben tam bir gül delisiyim. Vintage çılgınlığımı hiç sormayın o da ayrı bir hastalığım :) Bu benim banyo takımım. Genelde alışveriş yaparken ilk gördüğümde beğendiysem benim için olay bitmiştir. Bunu da ilk görüşte aşık oldum. Evimin beni yansıtması lazım. Yoksa o evin içinde benim yaşamamın bir önemi yoktur. 


english home banyo takımı,vintage,tesettür,dekorasyon,ferforje ayna,english home ayna,
Bu da yatak odamızda yer alan ferforje aynam. Ferforjeye bayılırım. Tanıyanlar bilirler zaten. English home de başka aynalar da vardı ama en güzeli buydu. Mağazaya girdik ve girer girmez bunu görmüştüm. Teşhir ürünüydü gördüğüm. O yüzdende üzerinde biraz lekeler falan vardı. Personele bundan başka var mı? dedim. O da yok dedi. Sonra diğer alacaklarımızı aldık. Tam ödeme yaparken kız yanıma geldi ve varmış aynanızı buldum diyince ben mutluluktan orada çığlığı bastım. O yüzden de bu aynanın bende ayrı bir yeri var. Buna bakarken kendimi prenses gibi hissediyorum :)

english home banyo takımı,vintage,tesettür,dekorasyon,ferforje ayna,english home ayna,yemek peçetesi,pembe,
Bunlarda yemek yerken bazen kullandığım pembe yemek seti.

english home banyo takımı,vintage,tesettür,dekorasyon,ferforje ayna,english home ayna,english home mutfak seti,önlük,pembe dekorasyon,home sweet,
Bu da benim eşim ve misafirlerim için yemek yaparken kullandığım içinde sevdiğim bütün renkleri ve figürleri barındıran mutfak önlüğüm :) Bu da English Home.

english home banyo takımı,vintage,tesettür,dekorasyon,ferforje ayna,english home ayna,peçete,ferforje peçetelik,güllü peçetelik,pembe,
Ferforje güllü peçeteliğim. İnsan kendini mutlu hissediyor böyle ciciler etrafında olunca.

english home banyo takımı,vintage,tesettür,dekorasyon,ferforje ayna,english home ayna,korumalık,
Bu da yiyecek koruyucum. Papatyalı :) Yemeğin üstüne sinek konmasından toz değmesinden nefret ederim.

english home banyo takımı,vintage,tesettür,dekorasyon,ferforje ayna,english home ayna,ferforje saksı,
Mutfak masamın üstünde yer alan mor mutfak dolaplarımla uyumlu mor masa üstü çiçeğim :)

english home banyo takımı,vintage,tesettür,dekorasyon,ferforje ayna,english home ayna,vintage bardak,
Yine çiçek yine pembe ve yine bennnn :) Bu da çay bardaklarımız.

english home banyo takımı,vintage,tesettür,dekorasyon,ferforje ayna,english home ayna,vintage ev dekorasyonu,tablo,
Salonumuzla uyumlu ve çok beğenerek aldığımız duvarımızda yer alan tablomuz. Tam bir vintage tarzı. Eğer benim gibi vintage hastalığınız varsa English Home' e bir uğrayın ve tabloya bakın derim.
english home banyo takımı,vintage,tesettür,dekorasyon,ferforje ayna,english home ayna,lila,çiçek,english home çiçek,home sweet,
Bu da salonumun baş tacı her an gözümün önünde dursun sürekli onu seveyim diye salonda baş köşe de yer alan minnak çiçeklerim. Çiçekler ve sulak (vazo) English Home' den.

İlerleyen günlerde evimden kareler burada olacak inşallah. Takipte kalın...
DİĞER ENGLİSH HOME ALIŞVERİŞİM İÇİN TIKLAYIN

ENGLİSH HOME DEN İNTERNET ÜZERİNDEN ALIŞVERİŞ YAPMAK İÇİN TIK TIK.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder