20 Kasım 2013 Çarşamba

HAFTA SONU KAHVALTIMIZDAN -1

 Hafta sonu eşime güzel yemekler ve kahvaltılar hazırlamayı seviyorum. İnsan sevince, sevdiğine güzel şeyler hazırlamak istiyor. 
Ben de sofra sunumu konusunda hassas biriyimdir. Bekarken de elimden geldiğince boş vakitlerimde yemek süslemeleri falan yapmışlığım vardır. 
Taa ortaokul yıllarımda herkes parasıyla abur cubur alırken, ben okul çıkışı anneme farklı şekillerde cam tabaklar alırdım. Kendime renkli yemek peçeteleri alırdım. O peçeteleri de biriktirirdim. Peçete koleksiyonum vardı. Düşünün orta okuldayım :) Taa ozamanlardan belliymiş böyle olacağım :)
Neyse lafı fazla uzatmayalım ve kahvaltımıza dönelim. 
Geçici görev olayından sonra artık evden dışarı adım atmak istemiyorum. Hele dışarıda yemek yemek miiii? aman aman!
Çok mecbur kalmadıkça dışarıda yemek yemeyi düşünmüyorum. İnsanın evinde temiz mis gibi yemekler yemesi varken. Nasıl ortamda yapıdığını bilmediğim ve temizliğine güvenmediğim yerlerde yemek yeme taraftarı değilim.
Bu hafta sonu ilk gün biraz geç uyandık aceleyle bir şeyler hazırlayayım dedim. Ortaya bu kahvaltı masası çıktı.

kahvaltı masası,süslü sofralar,masa düzeni,tesettür,yemek masası,patates mücveri,english home güllü peçetelik,
Eşim yeme konusunda biraz acelecidir. Tam özene bezene hazırlayacakken bir baktım uyanmış :) O yüzden bu masamız biraz aceleye geldi. Menümüzde eşimin çok sevdiği patates vardı. Aslında kabak mücveri yapardım ama, eşim patates seviyor diye. Kabak yerine patatesi rendeledim ve mücver gibi yapıp kızarttım. Dere otunu da çok severim.  İçine koymak yerine taze taze üstüne serpip yemeyi tercih ettim. 
kahvaltı masası,süslü sofralar,masa düzeni,tesettür,yemek masası,patates mücveri,papia pembe peçete,süslü peçeteler,ferforje peçetelik,
Masa da bu defa gül desenli masa örtümü kullandım. Biliyorsunuz kendimi prensesler gibi hissettiren şeyleri seviyorum. Papia peçetelerim de beğenerek aldığım bir peçetemdir. Bu kahvaltı masamda tercihimi ondan yana kullandım. Bardak altlığı yerine masaya renk katması ve farklılık olması açısından sarı küçük kek kalıplarını kullandım. Sanki bardak altı için yapılmışlar. Gül desenli peçetelik ve masa örtüsü uyumu da çok hoşuma gitti :)

kahvaltı masası,süslü sofralar,masa düzeni,tesettür,yemek masası,patates mücveri,romantik masa,
Bu adını patates mücveri koyduğum az yağda kızartma eşim tarafından çok beğenildi. Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer dedikleri gerçekten doğru. Eşinizin sevdiği yemeklerden yaptığınız akşamlarda her şey nasıl da değişiyor değil mi? Bence evlilikte önemli olan şeylerin en başında güler yüz ve mis gibi yemekler geliyor. Tarifini isteyenler bana ulaşabilir. Facebook sayfamdan yada maille.
kahvaltı masası,süslü sofralar,masa düzeni,tesettür,yemek masası,kahvaltı masa düzeni,en güzel masa,
Bu da benim servis tabağımdan bir görüntü :)


Pazar kahvaltımızda da baş rollerde gözleme vardı. Buyurun Pazar kahvaltımıza...
kahvaltı masası,süslü sofralar,masa düzeni,tesettür,yemek masası,en güzel yemek masaları,vintage,gözleme,
Pazar günü de sevgi dolu kahvaltımızdan bir görüntü. Yumurtalığımız da çok cici. Biz sevgiliyken almıştım eşime bu şeker yumurtalığı :) Biraz da pazartesiye enerjik başlamak adına kuru meyveler ve ceviz de vardı menümüzde.

kahvaltı masası,süslü sofralar,masa düzeni,tesettür,yemek masası,gözleme,vintage,
Bu da "içinde ne ararsan var" adlı gözlememizin yakından görüntüsü :)  İçinde üç çeşit peynir, maydanoz,pastırma vs... vardı. Hafta sonu kahvaltıya özel misafirleriniz gelecekse, çok lezzetli ve pratik bir çeşit olabilir.

kahve masası,kahve,türk kahvesi,tesettür,vintage masa tarzı,vintage,home sweet,
Hafta sonu kahvaltılarından sonra eşimle kahve keyfi yapmayı çok seviyoruz. Eşinizle paylaşımda bulunmaya özen gösterin. Çünkü bu dünya eşinizle mutluysanız çekilir.Eğer mutlu ve huzurlu değilseniz isterse sarayda olun yine de bir ehemmiyeti yok. Allah iki cihanda da eşimizden ayırmasın.
Eşime olan duygularımı yazdığım yazım için Tıklayın.

İçimden koca bir şükür geçti. Yada her şey bir şükürdü, ben içinden geçtim...

Sevgiyle kalın....
Fırında patates tarifim için TIKLAYIN



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder