7 Kasım 2013 Perşembe

GÜZEL BİR GÜN' DEN


tesettür,tesettür blog,gül,başı bağlı kız,vintage,dekorasyon blog,sofra süsleme,

Bu akşam Facebook sayfamda da bahsettiğim üzere eşimin işyerinden bir arkadaşının evine davetliydik. Eşimin arkadaşlarından birinin hanımıyla ilk kez tanıştım. Allah devamını getirir inşallah. Tanımadığım insanlardı. O yüzden biraz meraklı gittim. Ben bir insanı seveceksem ve anlaşacaksam ilk gördüğümdeki elektrik benim için çok önemlidir. Kapıdan ilk girdiğimizde aldığım elektrik pozitifti. Sonrası da geldi. Gecemiz çok güzel ve bol muhabbetli geçti.
Yemekler yendi, biz evimizden uzaktayız diye bir sürü yemek yapılmış. ( İlk görüşme olduğu için resim çekemedim) Hem de benim Karadenizli olduğumu duyunca bizim oralardan da güzel yemekler yapılmıştı. 
Ortak yönler bulundu. Beğenilen pastaların tarifi alındı :) O derece kaynaşıldı. Kendim eve gidince tarifi yapıp sizlerle paylaşacağım inşallah.
Poyraz (çocuklarının ismi) bol bol öpüldü. Çocuk hasreti giderildi. Çocuklaşıldı ve çocuk şarkıları söylendi, oynarken uykuya daldı tatlı Poyraz.
İlknur diye bir arkadaş daha kazanıldı. 
Bol bol çocuklarla ilgili bilgi alışverişi yapıldı. Dünya meselelerine girildi. Osmanlıdan bahsedildi "Muhteşem Yüzyıl" dizisi açık olduğu için dizi eleştirildi.
Tatlı yendi tatlı konuşuldu...
Bol bol gülümsendi, "gülümsemek sadakadır" Hadis-i Şerif' i hatırlandı :)
Hayata dair yeni şeyler öğrenildi. Benim için her insan bir kitaptı. Okudum çözdüm anladım... 
Özsüt' ten tatlı mı tatlı bir cheesecake alındı. Misafirliğe giderken elimiz boş gitmek olmazdı. Bu akşam yine Özsüt' ten cheesecake yemiş olduk. Eşime taşıttırdığım da belli :)
Özsüt' ün çantalarına da bayılıyorum. Bir ara çantasını biz mi alsak diye düşünmedim değil hihhiii...

Hepimiz tahsilli insanlardık. Birimiz diş hekimi, birimiz öğretmen, birimiz mimar, birimiz de mühendis. Ama kimse kendini övmedi. Herkes alçak gönüllü davrandı.Önemli olan da buydu. Önce insan olmaktı.

Malum mevsim kış olunca ilerleyen tarihlerde kayak yapmak için sözleşildi.
Tanıştığıma memnun oldum denildi. Yapmacık değil en samimi olanından.
Bize de bekleriz denildi ve yüzlerde gülümsemeyle misafirlikten dönüldü.

Sabah kalkınca da İlknur' un yolladığı poğaçalarla kahvaltı yapıldı.
Dün akşam hatırlanıp gülümsendi :)

Çevremizdeki kişileri biz seçeriz. Ve çevremiz iyi insanlardan ibaret olursa, biz de huzurlu oluruz. Allah her zaman hayırlı insanlarla tanıştırsın inşallah...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder