15 Kasım 2013 Cuma

PEMBE BANYO DEKORASYON TASARIM / DIY

 Bana ne olduysa bu aralar sürekli aklıma tasarım fikirleri geliyor. Bu kış fazla para harcamayacağım diye kendi kendime söz verdim. Önce elimde ne var ne yok onları değerlendirip, daha sonra gerçekten ihtiyacım var mı yok mu sorgulayıp ona göre yeni şeyler almak istiyorum. Bir de insanın kendi tasarladığı şeyleri giymesi, evinde onları kullanması ve kendi tasarladığı şeyleri evde görmesi. Farklı bir mutluluk uyandırıyor. 
Ben şu an yaptığım tasarımı dışarıdan alsaydım 40-50 tl verirdim. 
Geçenlerde evi toparlarken, lazım olmayan ve kullanmadığım eşyaları ayırıp bir kutuya yerleştirdim. Belki işime yarar diye. Sonra evde yavaş yavaş eksik gördüğüm gözüme takılan yerler olmaya başladı. Bir de sıradanlığı sevmeme hissiyatım nüksetti sanırım :)
Son zamanlarda banyodaki şampuanlık çok gözüme çarpmaya başlamıştı ama hep erteliyordum. Çok ortalıkta duruyordu. Derli toplu olsun diye düşünüp duruyordum. Sonra banyo ya aldığımız PVC dolabımızın üstüne de süs gibi bir şey alırım diye düşünürken..... 
Kafam da bir ampul yandı :)
Dün akşam aldım elime dıy (tasarım) kutumu. Baktım içine neler var diye.

"Evinizde kendi emeğiniz olsun ve başkalarından farklı bir şeyler olsun isiyorsanız,
"Pembe hastasıyım" diyorsanız,
"Evde boş durmaktan hiç hoşlanmam bir şeyler yapmam lazım" diyorsanız,
"Bu kış evim için dışarıdan para verip eşya almak yerine kendim dekorasyon yapmak istiyorum" diyorsanız,
"Bu dekorasyonları yapıp, evin içinde gezerken etrafa gülücükler saçmak istiyorsanız :)
BUYURUN:

kendin yap,dıy,dekorasyon fikirleri,tesettür,banyo dekorasyonu,home sweet,pembe,pet şişe nasıl değerlendirilir,pembe dekor fikirleri,
Ortaya çıkan dekorasyon tasarımım bu dur. Altına ve üstüne şalımın fırfırlarının gelmesi de bu dekor için biçilmiş kaftan gibi oldu :) Bende çok mutlu oldum. Nasıl yapmışım bu kutuyu hep beraber bir göz atalım.
kendin yap,dıy,dekorasyon fikirleri,tesettür,banyo dekorasyonu,home sweet,pembe,
Bu polar bereyi eşim geçen yıl atkısıyla beraber hediye etmişti. O zamanlar saçım açıktı tabi. Malzemelerden biri bu.

kendin yap,dıy,dekorasyon fikirleri,tesettür,banyo dekorasyonu,home sweet,pembe,
Ben böyle şişeleri, boş kapları hep saklarım. Böyle pet şişelerim vardır kiler de. İkinci malzeme de bu.

kendin yap,dıy,dekorasyon fikirleri,tesettür,banyo dekorasyonu,home sweet,pembe,
Bu şalım dört yıl önce kokoş zamanlarımda aldığım bir şal. Hangi kafayla aldıysam :) Ama iyiki almışım şimdi işime yaradı.

kendin yap,dıy,dekorasyon fikirleri,tesettür,banyo dekorasyonu,home sweet,pembe,
Bu da banyomuzda öyle sade bir şekilde durup üstüne bir şeyler konulmasını bekleyen banyo dolabımız. Ben öyle ıvır zıvır koymayı sevmem. Ya sade olacak, yada hem işe yarayan hem de içimi açan bir şey olacak.

kendin yap,dıy,dekorasyon fikirleri,tesettür,banyo dekorasyonu,home sweet,pembe,
Bu da ipin rengi cırtlamasın diye aynı renkte ki pembe ipim.

kendin yap,dıy,dekorasyon fikirleri,tesettür,banyo dekorasyonu,home sweet,pembe,
Bir diğer malzememiz japon yapıştırıcısı. İsterseniz kullanmayabilirsiniz. Ama ben kullandım.

kendin yap,dıy,dekorasyon fikirleri,tesettür,banyo dekorasyonu,home sweet,pembe,
Bu da eski şampuanlık, kremlik vs...

kendin yap,dıy,dekorasyon fikirleri,tesettür,banyo dekorasyonu,home sweet,pembe,pet şişe değerlendirme,
Aslında direk berenin içine konduracaktım şampuanları. Şişe koymadan. Yani duvara çanta gibi asacaktım. Ama sonra dolabın üstüne bir şey alacağım aklıma gelince pet şişeye geçirirsem daha güzel olur dedim. Kokoş şalım da kutuda gözüme takıldı.

kendin yap,dıy,dekorasyon fikirleri,tesettür,banyo dekorasyonu,home sweet,pembe,
Şişeyi iyi kesen bir bıçakla bereden biraz daha kısa şekilde kestim.

kendin yap,dıy,dekorasyon fikirleri,tesettür,banyo dekorasyonu,home sweet,pembe,
Mutfakta kestiğim için deneme amaçlı içine bulaşık deterjanı koydum. Belki başka bir şişeyi de mutfak dolabı için değerlendirebilirim.

kendin yap,dıy,dekorasyon fikirleri,tesettür,banyo dekorasyonu,home sweet,pembe,
Sonra gittim bir de banyo da teyit ettim. Tamam oldu dedim :) Yalnız şişenin altı düz olmalı. Yoksa içine yerleştireceğiniz objeler tam oturmaz . Ama siz sadece süs olarak kullanacaksanız altı düz de olmayabilir :)

kendin yap,dıy,dekorasyon fikirleri,tesettür,banyo dekorasyonu,home sweet,pembe,pembe dekorasyon,eskileri değerlendirme,
Şişeyi biraz kısa kestiğim için keskin yerleri de kapatmak amacıyla japon yapıştırıcısıyla yapıştırdım. Eğer çocuğunuz varsa kenarları tehlikeli olabilir. Yapıştırmanızı tavsiye ederim. Yapıştırdıktan sonra mandal yada benim gbi toka yardımıyla tutturun ki sağlam yapışsın.

kendin yap,dıy,dekorasyon fikirleri,tesettür,banyo dekorasyonu,home sweet,pembe,eskileri değerlendirme,
Bu şekilde şalımı etrafına sarıp iki ucundan alttan ve üstten iğneledim. İğneleyince dikmek daha kolay oluyor. İğneleme işlemi bir tane alta bir tane de üste. Sonra alt fırfır ve üst fırfır hizasından diktim :)

kendin yap,dıy,dekorasyon fikirleri,tesettür,banyo dekorasyonu,home sweet,pembe,eskileri değerlendirme,
Sonuç bu oldu. Eskisinden daha güzel. Banyo takımımı ilerleyen günlerde yayınlarım inşallah. Onlarla da uyumlu oldu. Banyoya da renk katmış oldu. Benim gibi pembe tonlarını görünce mutlu oluyorsanız deneyin derim. Şalımı dört yıl önce "Accessorize" den almıştım. Şimdi var mı bilmiyorum. Ama sizin evinizde de mutlaka değerlendirmeyi bekleyen bir şeyler vardır :) Etrafa iyi bakın.

kendin yap,dıy,dekorasyon fikirleri,tesettür,banyo dekorasyonu,home sweet,pembe,
Bu da tasarımımın yakından çekilmiş hali.Allah izin verdi bende yaptım. Çok şükür....
Dekorasyon konusunda sormak istedikleriniz ya da fikirleriniz olursa mail yollayabilirsiniz.

Evimizde o kadar güzel değişiklikler yapabiliriz ki. Her gördüğümüz de yüzümüzde gülücükler açabilir. Dün akşam banyoya gidip geldikçe yüzüm gülüyordu. 
Evde böyle mutluluklar yaşamak sizin elinizde. Devamı gelecek inşallah. Takipte kalın :)
Herkese HAYIRLI CUMALAR...
Selam ve Dua ile...

İçimden koca bir şükür geçti. Yada her şey bir şükürdü ben içinden geçtim...

Dantel kazak tasarımım için TIKLAYIN

Bir şeyler yapmanıza ilham verecek yazımı okumak için TIKLAYIN

FACEBOOK SAYFAM İÇİN TIKLAYIN

TWİTTER SAYFAM İÇİN TIKLAYIN

İNSTAGRAM HESABIM İÇİN TIKLAYIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder