18 Kasım 2013 Pazartesi

BOL RESİMLİ EŞARP BAĞLAMA MODELİM-1

Uzun zamandır aklımda olan ve eklemekte geç kaldığım bir post daha yayınlamanın mutluluğu içindeyim :)
Herkesin ısrarla eşarp bağlama postu yayınla teşvikiyle beraber, bu gün nihayet. Aldım eşimi yanıma:
- Bak aşkım hem bugün dışarı çıkacağız hem de hani ben çıkmadan eşarbımı yapıyorum ya....
-Eeee?
- Sen de iki dakika ben eşarbımı yaparken aşama aşama resimlerimi çekeceksin hepsi buuuu :) börtüm böceğim sevdiceğimmm vs....
- Vee mutlu son. Eş ikna edilir ve Eşarp bağlama postu yayınlanır.

Ta ra na naaammmm :)
eşarp bağlama modelleri,en yeni eşarp bağlama,eşarp bağlama teknikleri,tesettür kombin,en güzel eşarp bağlama,kolay eşarp nasıl bağlanır,farklı eşarp bağlama,
Hazır yeni tasarımım olan dantel detaylı kazağımı da giymişken, "üzerinde nasıl durdu?" sorularını da cevaplamış olduk :)

eşarp bağlama modelleri,en yeni eşarp bağlama,eşarp bağlama teknikleri,tesettür kombin,
Öncelikle her eşarp ve şal bağlama esnasında yanımda bana eşlik eden iğnedenliğim (iğnelik) de yerini almış durumda. Anlaşılan bu gün mavi, yeşil ve sarı iğne kullanacağız. Eşarbın da renklerinden dolayı.

eşarp bağlama modelleri,en yeni eşarp bağlama,eşarp bağlama teknikleri,tesettür kombin,aşama aşama eşarp bağlama,hijab tarzı,
Önce eşarbımı yazısı alta gelecek şekilde ikiye katladım. Bazen giysi rengine göre de yazı başka yere gelebiliyor. Ben illa markasını alta getirmiyorum. Değişiklik gösterebiliyor.

eşarp bağlama modelleri,en yeni eşarp bağlama,eşarp bağlama teknikleri,tesettür kombin,tesettür moda,hijab tarzı,eşarp nasıl bağlanır,farklı eşarp bağlama teknikleri,
İki ucuda aynı hizada olacak şekilde ayarlama yapıyoruz. Önü düzgün dursun istiyorsanız. Eşarbı başınıza koyarken iki yandan tutun ve aniden başınıza koyun yavaş yavaş değil. Ben öyle yapıyorum ve hemen de yuvarlak oluyor.

eşarp bağlama modelleri,en yeni eşarp bağlama,eşarp bağlama teknikleri,tesettür kombin,aşama aşama eşarp bağlama,farklı eşarp bağlama,tesettür blogu,günlük eşarp bağlama,
 Bu da yandan duruşu. Ben de elimde olmadan illaki bir şeylerimi puantiyeli alıyorum. Geçen gün peçete aldık.Eve gelince yerleştirirken baktım yine puantiyeli almışım :)

eşarp bağlama modelleri,en yeni eşarp bağlama,eşarp bağlama teknikleri,tesettür kombin,en şık tesettür kombinler,özel tasarım,
Elimle tam ayarladıktan sonra iğneliğimdeki kancalı iğnemle eşarbın boyun kısmını tutturuyorum.

eşarp bağlama modelleri,en yeni eşarp bağlama,eşarp bağlama teknikleri,tesettür kombin,aşama aşama eşarp bağlama,en farklı eşarp bağlama yöntemi,kolay eşarp nasıl bağlanır,düzgün eşarp,
Bu da aynanın içine girecekmiş gibi yaklaşıp iğne takarken :)
Eşarbın iki yanından bir kat daha aldım bağlarken. Resimlere dikkatle bakarsanız nereden aldığımı zaten anlarsınız.

eşarp bağlama modelleri,en yeni eşarp bağlama,eşarp bağlama teknikleri,tesettür kombin,tesettür modası,farklı eşarp bağlama teknikleri,aşama aşama eşarp bağlama,düzgün eşarp bağlama,özel tasarım,
Daha sonra iki uçtan aynı anda iki elimle alıp arkada tutturuyorum. Normalde kazağın içine koyarak kullanmam eşarbı. Ama yakam da dantel detayım olduğu için eşarbı kazağın içine alacağım.

eşarp bağlama modelleri,en yeni eşarp bağlama,eşarp bağlama teknikleri,tesettür kombin,en şık tesettür kombinler,en şık eşarp bağlama,hifab tarzı eşarp bağlama,eşarp kaymaması için neler,
Böyle arkadan tutturuyoruz.
eşarp bağlama modelleri,en yeni eşarp bağlama,eşarp bağlama teknikleri,tesettür kombin,tesettür blogu,kolay eşarp bağlama,en farklı eşarp bağlama,en yeni eşarp bağlama modelleri,
Eşarbın uçlarını bu şekilde kazağın içine alıyoruz.

eşarp bağlama modelleri,en yeni eşarp bağlama,eşarp bağlama teknikleri,tesettür kombin,eşarp nasıl bağlanır,farklı eşarp bağlama modelleri,
Burada eşarbımın arkasını gösterirken eşime şirinlik yaptım elimle :)
Ama orası çıkmamış heheheh
Eşarbın düzgün durması için topuzun ve bonenin çok özenli bağlanması gerekir. Ben eşarbımı çok tepeden yapmıyorum. Saçımın hepsinin de bonenin içinde olmasına dikkat ediyorum. O  yüzden bone alırken pahalı markalardan almıyorum. Pahalı markaların arka kısmı küçük oluyor. Normal ucuz satan yerlerden alıyorum.

eşarp bağlama modelleri,en yeni eşarp bağlama,eşarp bağlama teknikleri,tesettür kombin,eşarbın düzgün durması için neler yapılmalı,farklı eşarp bağlama,
Bu da başka açıdan bir görüntü. Bu eşarbımı YKM den almıştım. İlk kapandığım zaman. Yeri ayrı yani. Çok ta aman aman severekte almamıştım. Ama bu lacivert dantelli kazağımla çok uyumlu olunca. Kendisini sevmeye başladım :) Anlayacağınız lacivert kazak, ısınmamıza vesile oldu.

eşarp bağlama modelleri,en yeni eşarp bağlama,eşarp bağlama teknikleri,tesettür kombin,
Eşim kendini kaptırınca üstten de bir foto çekmeyi ihmal etmedi. Tamamen onun fikri :)

eşarp bağlama modelleri,en yeni eşarp bağlama,eşarp bağlama teknikleri,tesettür kombin,türban yapma,türban modelleri,tesettür blog,tesettürde moda,farklı eşarplar,farklı eşarp modelleri,armine eşarp,
Gülümseyin Çekiyorummm...
Veeee karşınızda beeennn :)
Son olarak evden çıkmadan size "bay bay" yaparken :)

NOT: Eşarbın yan ve üst kısmına toplu iğneleri tutturmayı unutunca, arabada takmak zorunda kaldım. Haliyle de arabada iğne takarken eşim araba kullandığı için o kısmı çekemedim. Sizde olur da unutursanız ve iğneliğiniz benimki gibi çantaya sığan cinstense arabada takın :)

Gülümsemekten, Sevmekten ve Dua etmekten asla vazgeçmeyin :)

Çok yakında yeni eşarp ve şal bağlama modelleriyle buluşacağız inşallah.
Bu, günlük bir eşarp bağlama modeliydi.


Bol resimli eşarp bağlama modelim için TIKLAYIN


Bol resimli şal bağlama modelim için TIKLAYIN

FACEBOOK HESABIM İÇİN TIKLAYIN

TWİTTER HESABIM İÇİN TIKLAYIN

İNSTAGRAM HESABIM İÇİN TIKLAYIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder