29 Kasım 2013 Cuma

KOLAY VE ÇOK LEZZETLİ TATLI TARİFİ

Okuyucularımın yoğun isteği üzerine hem lezzetli hem de pratik olan tatlı tarifimi sizlerle paylaşmak istedim. Bu tarifi yine ben bir kaç tarifi birleştirerek ortaya çıkardım. Tariflerimi yayınlarken genelde test edip onaylayıp paylaşmaya özen gösteriyorum. Şimdi tarifimize geçelim :)
MALZEMELER:
1 çay bardağı süt tozu
2 su bardağı hindistan cevizi
1 çay bardağı pudra şekeri
1 çay bardağı dövülmüş ceviz
1 çay bardağı Süt kreması
KOLAY TATLI TARİFİ,LEZZET TOPLARI,COCO STAR,TESETTÜR,
Ceviz hariç diğer malzemelerin hepsini bir kabın içinde kaşıkla karıştırıyoruz.
KOLAY TATLI TARİFİ,LEZZET TOPLARI,COCO STAR,TESETTÜR,SÜT KREMASI,
Süt kremasını da görsel olarak göstermek istedim. Çünkü bilmeyenler ve bulamayanlar olabiliyor. Bu kutunun yarısını kullandım.
KOLAY TATLI TARİFİ,LEZZET TOPLARI,COCO STAR,TESETTÜR,
Swizz Proz ile cevizi çektim. Ben biraz ağzıma gelsin istediğim için fazla çekmedim.
Swizz Proz çok işime yarıyor. Ceviz ve soğan doğrarken bu pratik doğrayıcıyı kullanıyorum. Doğrayıcı ile ilgili detaylı bilgi için TIK TIK.
KOLAY TATLI TARİFİ,LEZZET TOPLARI,COCO STAR,TESETTÜR,
Malzemeleri karıştırırken kıvam bu oluyor.

Bu şekilde kıvamı tutturduktan sonra dolapta on dakika falan bekletiyoruz. Düz bir kaba yarısını döşüyoruz. Üzerine hindistan cevizi ve ceviz serpiyoruz. Karışımın kalanını da üstüne döşedikten sonra, yine aynı işlemi yapıyoruz.

COCO STAR,TATLI TARİFİ,

Bu karışımı ben lezzet topları olarak ta yapıyorum. İsterseniz bu şekilde yapabilirsiniz. Ya da lezzet topları da yapabilirsiniz.

KOLAY TATLI TARİFİ,LEZZET TOPLARI,COCO STAR,TESETTÜR,
Ben iki kişi olduğumuz için bu şekilde yaptım.

Aynı tarifle farklı bir şekil de verebilirsiniz. Geçtiğimiz hafta da ben aynı tarifi aşağıdaki gibi yaptım.
KOLAY TATLI TARİFİ,LEZZET TOPLARI,COCO STAR,TESETTÜR,PRATİK TATLI,
Bu tarifi işte bu yüzden seviyorum. İstediğim gibi şekil verebiliyorum :)

Bu çok amaçlı tarifi denemenizi tavsiye ederim.
Şimdiden afiyet olsun :)

Diğer lezzetli yemek tariflerim için TIKLAYIN

İçimden koca bir şükür geçti.Yada her şey bir şükürdü. Ben içinden geçtim.

                                 FACEBOOK HESABIM İÇİN TIKLAYIN
                                İNSTAGRAM HESABIM İÇİN TIKLAYIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder