4 Kasım 2013 Pazartesi

CAĞ KEBABI / ÖZSÜT / HİCRİ YILBAŞI

Erzurum da son günlerimizi yaşarken, şehri keşfetmeye devam ediyoruz. Aşkşam iş çıkışı eşimle yemeğimizi Erzurum' un meşhur mekanlarından biri olan "MUAMMER USTA" da yedik. Cağ kebap ve kadayıf dolması üzerine uzun yıllar emek verilmiş bir mekan. Cağ Kebabı, yemeden anlatılamayan lezzetlerden birisi. Eğer Erzurum' a yolunuz düşerse uğramadan geçmeyin. Eğer giderseniz de beni hatırlayın. Yedikten sonra bana hak vereceksiniz :) Cağ kebaplarımızı yakından çekemedik, çünkü çok acıkmıştık. Dayanamadık ve hemen yemeye başladık :)
tesettür blogu,tesettür,cağ kebabı,akşam yemeği,tesettür kombin,koton erkek kombin,armine kap,
Mekan la ilgili ayrıntılı bilgi, Cağ Kebabını yakından incelemek ve adres bilgisi için TIKLAYIN.

Cağ kebabını yedikten sonra, vazgeçilmezimiz olan ve vakit geçirmekten çok mutlu olduğumuz ÖZSÜT e geldik. Bir nevi Hicri yılbaşımızı kutlamış olduk :) Özsüt; tatlarıyla beni etkileyen bir mekan. Dışarıda yediğim şeylere çok dikkat eden biri olarak, benden on üzerinden yıldızlı on aldı :) Özsüt' e gidip tatlılarından yemenizi ve bir kahvesini içmenizi tavsiye ederim.  

özsüt,mandalina&fıstık,ösüt kahve,özsüt kış menüsü,tesettür,özsüt pastaları,özsüt.com,tesettür blogu,
Ben bu akşam tercihimi: "mandalina&fıstık" isimli mini pastasından ve türk kahvesinden yana kullandım. Mekandan gayette mutlu ayrıldım :)

özsüt,mandalina&fıstık,ösüt kahve,özsüt kış menüsü,tesettür,özsüt pastaları,özsüt.com,tesettür blogu,
Bu mevsimde tam da yenecek pasta. Yediklerimiz mevsimine uygun yiyecekler olmalı. Ben de buna istinaden mandalinayı ve antep fıstığını sevmemden ötürü "mandalina&fıstık" pastasını tavsiye ediyorum sizlere.
Eğer para harcayıp bir mekanda yiyip- içip vakit geçiriyorsanız, verdiğiniz paraya değecek bir mekan. Ben gidip gelip bu işin sırrını çözmeye çalışacağım sizler için :) Bu tabak süslemeleri de içimi açıyor ve yüzümü güldürüyor hehehehe.
ÖZSÜT hakkında detaylı bilgi edinmek için TIKLAYIN

ERZURUM DA BALIK YENECEK YER BOL RESİMLİ

FACEBOOK HESABIM İÇİN TIKLAYIN

TWİTTER HESABIM İÇİN TIKLAYIN

İNSTAGRAM HESABIM İÇİN TIKLAYIN






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder