9 Kasım 2013 Cumartesi

KAVANOZDAN ETİKET NASIL TEMİZLENİR?

Sizlerle en kolay ve zahmetsiz kavanozdan etiket temizleme yöntemini paylaşmak istiyorum. 
Öncelikle şunu belirteyim. İnternette yalan yanlış öneriler okudum. Kendim denemeden önce sizinle de paylaşacaktım. Ama kendim deneyeyim dedim :) Yoksa deneyip bana çok kızardınız hehehe
Bazı sitelerde kavanozu 2 dakika mikrodalga da bekletin ve bezle silin diyor. Bazısında karbonatlı zeytinyağlı bezle bir kaç defa silin vs...
Ben de bunları denedim ama etiketler çıkmadı.
Biraz düşündüm ne yapsam diye? Annemin yöntemi aklıma geldi ve onu uyguladım.
 Şimdi onu sizinle paylaşıyorum.
KAVANOZDAN ETİKET NASIL TEMİZLENİR,TESETTÜR,DIY,
Bende domates salçası kavanozu vardı ve neredeyse her tarafı etiketle kaplı.

KAVANOZDAN ETİKET NASIL TEMİZLENİR,TESETTÜR,
Önce hiç bir şey yapmadan birazcık koparmaya çalıştım.

KAVANOZDAN ETİKET NASIL TEMİZLENİR,TESETTÜR,KAVANOZ SÜSLEME,PRATİK BİLGİLER,
Derin bir kabın içine musluktan en sıcak su ayarını ayarlayıp en son dereceye getirip kabı doldurdum. İçine de kapağı açılmış iki kavanozuda koydum.

KAVANOZDAN ETİKET NASIL TEMİZLENİR,TESETTÜR,MUTFAK SIRLARI,DIY,DEKORASYON,HOME,
Sıcak suyun içinde beş dakika felan beklettim. Sonra bulaşık süngeriyle ovdum.

KAVANOZDAN ETİKET NASIL TEMİZLENİR,TESETTÜR,HOME,MUTFAK SIRLARI,DIY,
İşte sonuç buuuu :)

Buradan da anlaşılacağı üzere. Çok yakında kavanoz değerlendirme ile ilgili bir şeyler paylaşabilirim.
Bu yöntem çok uğraştırmayan ve sonucu da çok iyi bir yöntem. Eğer etiketli kavanozlarınız varsa ve çıkarmakta zorluk çekiyorsanız. Bu şekilde yapabilirsiniz.
Takipte kalın ...
Sevgiler...

FACEBOOK SAYFAM İÇİN TIKLAYIN

TWİTTER SAYFAM İÇİN TIKLAYIN

İNSTAGRAM HESABIM İÇİN TIKLAYIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder