14 Kasım 2013 Perşembe

DANTELLİ KAZAK TASARIMIM VE KOMBİNİM

Facebook sayfam da dün akşam tasarım yaptığımdan bahsetmiştim. Dolabımı açtım ve şöyle bir göz gezdirdim. Kıyıda köşe de uzun süredir giymediğim sıradan bir kazağım vardı.  Onu gözüme kestirdim. 2 yıl olmuştur alalı. Arkasının uzun önünün kısa olması da bu yılın modasına uygun göründü gözüme. 

Şu haline bakınca çok sıradan görünüyor değil mi?
Tesettüre girmeden önce kısa kollu dantelli bir bluzum vardı. Artık onu giyemeyeceğime göre onu da değerlendirmem gerekiyordu. Bende kollarındaki ve yakasındaki dantelleri kestim ve kazağıma iğneledim. İğneleyip üzerime tuttum ve tamam bu tam benim tarzım dedim. Kazağımı biraz ucuza almıştım. Aldığımda bir kere giymiştim kolumu hareket ettirince bileğimin biraz üstüne çıkıyordu. Bu yöntemle el bileğime yaptığım dantel azcık elimin üstüne düşüyor ve harika bir görüntü oluyor. Aynı dantelden kolunda ve yakasında olan kıyafetlere bayılırım :) Eğer sizde benim gibiyseniz uygulayın derim. Benim evimde dikiş makinesı yok. Elimle makine dikişi gibi diktim. Çok ta hoş durdu.

Bunlarda kısa kollu bluzdan kestiğim kollar.
Veee tarananammmmm :)
Beni benden alan görüntü. Bunu üstüme giyince bir havalara girdim ki görmelisiniz. Eşime elimi uzatıp kraliyet ailesinden biri gibi öptürdüm hehehe. Beni yavaş yavaş tanımaya başlamışsınızdır. Bu tarza bitiyorum ben.
Bu dantel de çok ağır ve hoş bir danteldir. Kısa kolluyken aldığım bluzum Koton mağazasındandı. Bayağı para vermiştim. Böyle değerlendirmek ve içime de sinmesi beni çok mutlu etti.
İşte yakası da bu. yakası da dökümlü durdu çok güzel. Sıra geldi renk uyumuna bittiğim kombinime:
Eşarbımda hem dantelin, hem kazağın hem de hardal eteğimin rengi var. Kazağımı tasarlarken, bu kadar uyumlu bir kombin olacağını zannetmezdim :)
Hiç giymek istemediğim kazak, şimdi dolabımda giyileceklerde baş sırada :)
Ayyy yerim yeriiimmm. 
Arasam bu kadar uyumlusunu bulamazdım :) 
Eşarbımı kullanacağım bir kombinim de yoktu. Hepsi de pek giymediğim parçalar olunca bu uyum çok iyi oldu.
Bu kış yeni kıyafet almayalım elimizdekileri değerlendirelim :)

Tasarımlarımın devamı gelecek inşallah. Evle ilgili dekorasyon çalışmalarım da var. 
ÇOK YAKINDA EKLENECEK İNŞALLAH
Sevgiyle...


Diğer fiyonklu kazak tasarımım için TIKLAYIN

FACEBOOK HESABIM İÇİN TIKLAYIN

TWİTTER HESABIM İÇİN TIKLAYIN

İNSTAGRAM HESABIM İÇİN TIKLAYIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder