10 Kasım 2013 Pazar

"TEKZEN" ALIŞVERİŞİMİZ / KAHVE

Bu gün evimizde olmanın mutluluğuyla uyandık. Evimizden uzakta geçici görev süresinde evimizi nasıl özlediğimizi takip edenler bilirler. Allah başka dert tasa vermesin inşallah. Ev de iki ay sonra ilk akşamımızı okumak için tıklayın.
Eşimle akşamdan yarın "TEKZEN" e gidelim diye karar vermiştik. 
Ev için bir kaç eksik vardı. Bir sürü ev işi de beni bekliyor. Ev iki aydır başı boş bir şekilde duruyor. Yıkanacak bir sürü çamaşır var. Evin her odası tek tek temizlenecek. Evlendikten sonra şöyle rahat rahat evi düzene koyamadım. İnşallah bundan sonra bir şeyler çıkmaz da hem evimizin sefasını süreriz, hem de kafama göre evde dizayn yapmak istiyorum benn :(
kahvaltı masası,kahvaltı önerileri,tesettür blog,başı bağlı kız,yemek masa süslemeleri,peynir çeşitleri,kalpli tuzluk,süslü yemek masası,
Evimizde kahvaltı yapmanın tadını çıkardık :)
Daha sonra namazlarımızı kılıp, yağmurlu havada Tekzen' in yolunu tuttuk. Şimdi size mağazadan kareler göstereceğim. Tabii ki her şeyi de çekmedim ama bir kısmını göstermek istedim. Eğer beğendiğiniz bir şey olursa gidip alabilesiniz diye. Bakalım Tekzen' de neler varmış:

tekzen,oda kokusu,alışveriş önerileri,tesettür,başı bağlı kız,
Girer girmez bu güzel gül kokulu dekoratif oda kokusuna gözüm takıldı.

ferforje askılık,tekzen,alışveriş önerileri,tesettür blog,tesettür,başı bağlı kız,
Bunlar da bu aralar moda olan ferforje anahtar askısı. Eğer ihtiyacınız varsa gidip alın derim. Ben tam bir ferforje hastasıyım.

saklama kabı,tekzen,alışveriş önerileri,tesettür,başı bağlı kız,kutu,
Kurabiye, pasta saklama kutusu. Ama isteğe göre başka şekilde de değerlendirilebilir.

tekzen,çamaşır sepeti,tesettür,hasır çamaşırlık,ev alışverişi önerileri,dekorasyon fikirleri,
Bu kirli sepetleri her yerde kolayca bulunabiliyor. Ama ben çok sevdiğim için yine de çekmek istedim. Hele de beyaz olanı çok güzel :)

tekzen,ev alışverişi,fiyonklu çamaşırlık,tesettür,tesettür dekorasyon,dekorasyon önerileri,banyo dekorasyon,
Bunların da fiyonkunu sevdim.

tekzen,saksı,tesettür,
Kendinden çiçek desenli olan beyaz saksıyı çok beğendim beeennn :) Çok hoş görünüyor. Almak isterseniz Tekzen' de sizleri bekliyor.

saksı,tekzen,alışveriş,tesettür,
Yıldızı düşük olan ve çok çabuk nazar değen biriyseniz sizin için de saksı yapılmış ;) Ben de balık burcuyum. Balıklı da benim olsun.

pembe saksı,tekzen,tesettür,alışveriş,
Ortada rengarenk olan saksıları da beğendim.

plastik saklama kapları,tekzen,alışveriş,tesettür,
Her boyutta plastik saklama kapları. 

tekzen,meze kabı,tesettür,alışveriş önerileri,evlilik hazırlıkları,
Bunlarda mezelik ve aperatiflik miş. Yani sos tarzı şeyler koyulabilir. Bana soracak olursanız içine mumları oturturum hehehehe.

tekzen,meze kabı,tesettür,tekzen,meze kabı,tesettür,papatya,korumalık,
Bu da yemek, pasta vs... pişirdiniz üstünü açık bırakamazsınız. Onu dış etkenlerden korumanız gerekiyor. İşte bu tatlı şey o işe yarıyor.

tekzen,alışveriş,tesettür,ferforje saksı,küçük çiçekler,
Bu cici şeyler de yapay küçük dekoratif çiçekler.

tekzen,tesettür,başı bağlı kız,mumluk,şamdan,
Burada büyük şamdanla eşime; "ben kabile reisi tantuniiiii" derken :)

tekzen,lamba,ferforje,tesettür,
Dekoratif lambalar. Evin dışına da içine de olabilir. Beyazını sevdim ben.

vintage,güllü tablo,karavan,tekzen,tesettür,
Bu daaa vintage tarzı paravan. Bunu çok beğendim ben. Neden bilin bakalımmmm. Çünkü Gül var. Gül olan her şeyi sevdiğimi biliyorsunuz. Evinizde ayrılacak bölüm varsa eğer, bu paravan çok güzel. Üçe katlanıyor.

tekzen,aksesuar,alışveriş,tesettür,


vintage pano,tekzen,alışveriş,tesettür,
Bu da küçük ve hoş bir tablo. Kır çiçekleri çok hoşuma gitti.

tekzen,alışveriş,halı,tesettür,dekorasyon,püsküllü halı,

tekzen,sürahi,alışveriş,tesettür,
Parmağımı neden mi soktum :) Bu sürahinin buz koyma haznesi var. Parmağımı sokarak göstermek istedim. Ben ilk kez gördüm.

kiler,tekzen,alışveriş,tesettür,dekorasyon,vintage,
Bu da kiler dolap. Çok hoşuma gitti. Bu aralar trend. 

kiler,tekzen,alışveriş,tesettür,dekorasyon,vintage,
Bunlarda kilerin demirlisi. 39tl olan alınabilir sanki. Diğerleri pahalı geldi bana.

elektrikli şömine pano,şömine,ev dekorasyonu,tesettür,tekzen,
Romantik anların vaz geçilmezi şömine. Evim şahane deki Selim Bey' de bir ara her eve yapıyordu :)

tekzen,tesettür,alışveriş,

tesettür,kahve,aşk,sevgi,alışveriş,kehve resimleri,masa fikirleri,süslü sofralar,
Ve alışverişten eve gelir gelmez. Yorgunluk kahvemizi de içelim dedik. Dışarıda şırıl şırıl yağmur yağarken, biz içeride kahvemizi yudumladık. Sevdiceğimle kahve içmenin tadı bambaşka.
Bizim de evimize geleli ilk günümüz böyle geçti. Çok şükür. 


İçimden koca bir şükür geçti. Ya da her şey bir şükürdü, ben içinden geçtim.

ENGLİSH  HOME ALIŞVERİŞİM İÇİN TIKLAYIN



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder