4 Kasım 2013 Pazartesi

E-TESETTÜR / TESETTÜR GİYİME DAİR HER ŞEY

Tesettürlü bayanların en çok zorlandığı konu, "hem şık giyineyim hem de uygun fiyatta olsun" vs...
Tesettüre ilk girdiğim zamanlar etrafımdaki tesettürlü bayanlardan bir çok site önerisi aldım ama hepsi birbirinin aynıydı. Ben farklı bir site arıyordum. Orijinal olsun istiyordum. Diğer sitelerde tesettüre özel ve ağır kıyafetler bulamadım.  
E-tesettür.com adlı site bunların hepsini bizim için düşünmüş. En ünlü tesettür markalarını ve tesettüre en uygun kombinleri bir sitede bulabilme imkanı sunuyor. Başka tesettür siteleri de var ama benim bu site daha çok hoşuma gitti. Dışarı çıkıp yorulmadan ve bulunduğunuz il' de olmayan markaları bu site de bulup ayrıntılı şekilde inceleyebilmeniz çok güzel bir avantaj. Genelde özel tasarım blogları ve sayfaları çok pahalı oluyor. Normalde en uygun olanı gidip mağazadan almak. Ama her şehirde bulunmuyor bu markalar. Eğer normalden daha ucuza alışveriş yapmak isterseniz buyurun bir göz atın derim. 

TESETTÜR GİYİMLE İLGİLİ ARADIĞINIZ HER ŞEY BU SİTE DE. 
EŞARPTAN AYAKKABIYA, ÇANTADAN TAKIYA KADAR HER ŞEY VAR. 
BÜYÜK BEDEN KIYAFETLERDE MEVCUT.
ALIŞVERİŞ İÇİN TIKLAYIN



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder