19 Kasım 2013 Salı

DANTELLİ MÜKEMMEL ÇANTA TASARIMIM

Yine başka bir tasarımla daha sizlerleyim :)
Nazar değmesin içimde bu aralar eskileri değerlendirme isteği almış başını gidiyor. 
Şıklık detaylarda gizlidir. Detaylar ise bakımlı bayanların işidir. 
Yine hiç kullanmadığım şeyleri gün yüzüne çıkarıp, çok sevdiğim bir tasarım daha ortaya çıktı. Lafı fazla uzatmadan yeni tasarımımı sizlerle paylaşmak istiyorum. 
Tasarımla ilgili zaten resimlerin altına açıklamalarımı yazıyorum.

TESETTÜR KOMBİN,TESETTÜR,ÖZEL TASARIM ÇANTA,DANTELLİ ÇANTA,VİNTAGE ÇANTA,PEMBE
Bu defa kendime çanta tasarladım. Hem de mağazalarda arayıp bulamadığım bir model. Tam benlik :) Bütün sevdiklerim yine bir arada.
1. Dantel
2.Çiçek
3. Pembe, gül kurusu ve vişne çürüğü renk tonları.

TESETTÜR KOMBİN,TESETTÜR,ÖZEL TASARIM ÇANTA,DANTELLİ ÇANTA,VİNTAGE ÇANTA,
Bu kısa eteğim tesettürden önce kullandığım bir etekti. (Vişne çürüğü rengi)

TESETTÜR KOMBİN,TESETTÜR,ÖZEL TASARIM ÇANTA,DANTELLİ ÇANTA,VİNTAGE ÇANTA,
Bu çantam ise hiç tarzım olmayan ve beyaz renk çanta arayıp almak mecburiyetinde kaldığım bir çanta. Bunu aldıktan sonra bir kere dahi takmadım. Yani o derece sevemedim. Bende bunun üzerine çantayı ve eteği elime aldım. Ölçtüm- biçtim sonunda bu çantayı vişne çürüğü eteğimle kaplamaya karar verdim. Hem yazın hem de kışın rahatça kullanacağım bir renk ve model.

TESETTÜR KOMBİN,TESETTÜR,ÖZEL TASARIM ÇANTA,DANTELLİ ÇANTA,VİNTAGE ÇANTA,PEMBE
Eteği tam ortadan ikiye ayırıp kestim. Bir yarısı bana yetiyordu. Diğer yarısı ilerleyen günlerde belki işime yarayabilir. Çünkü bu rengi çok seviyorum :)
Kestiğim yarısının etek payını resimdeki gibi söktüm. Çantanın zincir kulpunu çıkardım.

TESETTÜR KOMBİN,TESETTÜR,ÖZEL TASARIM ÇANTA,DANTELLİ ÇANTA,VİNTAGE ÇANTA,PEMBE,
Çantayı yukarıdaki resimde görmüştük. Yapıştırıcı kullanabilirdim ama sağlam olsun diye büyük iğneyle kumaşı çantaya diktim. Zaten çantanın derisi yumuşak bir deri. Her zaman ki gibi dikmeden önce toplu iğneyle iğneledim. 
TESETTÜR KOMBİN,TESETTÜR,ÖZEL TASARIM ÇANTA,DANTELLİ ÇANTA,VİNTAGE,VİNTAGE ÇANTA,PEMBE,

TESETTÜR KOMBİN,TESETTÜR,ÖZEL TASARIM ÇANTA,DANTELLİ ÇANTA,VİNTAGE GİYİM,VİNTAGE ÇANTA,ÖZEL TESETTÜR ÇANTA TASARIMLARI,VİNTAGE,PEMBE,
Çantayı diktikten sonra,
Bu çantaya nasıl bir aksesuar gider diye düşündüm?  Veee benden beklenen bir fikir geldi aklıma :)
 Tabii ki dantel. Ben dantele bayılıyorum yaaa.
Önce danteli düz tuttum... düşündüm baktımmm.. Cıkk olmadı dedim.
Sonra elimde dantelle oynarken bir baktım. Böyle bir şekil çıktı ortaya.
İğneledim ve eşime gösterdim. Tam senlik dedi :)

TESETTÜR KOMBİN,TESETTÜR,ÖZEL TASARIM ÇANTA,DANTELLİ ÇANTA,VİNTAGE ÇANTA,PEMBE
Kulpu zincir olursa her zaman kullanamam diye düşünmeye başladım. Kış mevsiminin yüz gösterdiği şu günlerde. Ablamın bana ördüğü çiçekli örgü kolyem aklıma geldi :) Evet eveeettt diyerek yerimden fırlayıp kolyeyi çantaya tuttum veeeee....
İşte buuuu! dedim.
 
TESETTÜR KOMBİN,TESETTÜR,ÖZEL TASARIM ÇANTA,DANTELLİ ÇANTA,VİNTAGE ÇANTA,PEMBE,

TESETTÜR KOMBİN,TESETTÜR,ÖZEL TASARIM ÇANTA,DANTELLİ ÇANTA,VİNTAGE ÇANTA,PEMBE,

TESETTÜR KOMBİN,TESETTÜR,ÖZEL TASARIM ÇANTA,DANTELLİ ÇANTA,VİNTAGE ÇANTA,PEMBE,
Her açıdan bol bol çekmek istedim :) Çünkü çok beğendim.
Kullandığım şeylerin beni yansıtmasına ve içime sinmesine çok önem veririm. Siz de bence böyle yapın. Eşyanız az olsun ama içinize sinsin. Bir sürü boş şeylere sahip olmaktansa bir kaç tane olsun. Güzel olsun.

Eğer benim gibi düşünüyorsanız takipte kalın :)Selam ve sevgiyleee...
KAZAK TASARIMIM İÇİN TIKLAYIN

EV DEKORASYON TASARIMIM İÇİN TIKLAYIN




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder