15 Aralık 2013 Pazar

İYİ Kİ DOĞDUN SULTANNN

Benim can dostum ve Kelebek Gibi Blogun sahibesi Sultanımın bu gün doğum günü :)
O benim hem akrabam hem de çocukluk ve gençliğe ilk adım attığım zamanlarda yediğim ve içtiğimin ayrı gitmediği iyi kalpli dostum. Benim blog dünyasına adım atmamda ise bana desteğini esirgemeyen ve sen bunu başarırsın diyip beni heveslendiren kişi.


Ben herkese kendimi ve özelimi açmam açamam. İçimi açtığım kişi olduğun için Teşekkürler...
Hani insan hep hayatında dürüst ve pozitif bir dostu olsun ister ya. İşte benim hayatımda böyle biri var çok şükür. Benim için önemli kararları ablamdan sonra danıştığım tek insan Sultan' dır. Ben onu anlatamam çünkü anlatmaya kalksam zaman yetmez. Dolu dolu uzun yıllarımız geçti. 

SeVDiĞiN KiM VaRSa, KeNDiN De DaHiL, SeVeBiLeCeĞiN HeRKeS De DaHiL...
SaĞLıĞı iYi oLSuN 


Kalbi ritmini çalsın. Yanakları kiraz pembesi, dudakları bal olsun. 
Teni sıcak kalsın, enerjisi dışına taşsın. 
Ciğerlerinden nefes, midesinden gurultu, bacaklarından güç eksik olmasın. 
Kanı bol olsun, damarlarında dönüp dönüp dolaşsın. 

SeVDiKLeRiNLe BiRaRaDa oL....

Ve Yaşadığın Her an MUSMUTLU OL...

İyiki Doğdun Kelebekcik :)




BU RESiM DE BİZİ ANLATIYOR :) DİLİNİ ÇIKARAN AFACAN KIZ BENİM HEHEHE. GÜLÜMSEYEN DE SEN
💝


Olurda benim de Facebook Sayfama uğramak isterseniz TIKLAYIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder