21 Aralık 2013 Cumartesi

ÇORAPTAN ve KAZAKTAN ELDİVEN YAPIMI

Soğuk kış günlerinde hemen hemen hepimizin tek düşüncesi; ısınmaktır değil mi?
Ama bunun yanı sıra da ne yapsak ta farklı fikirler düşünsek deriz.
Ben de böyle düşündüğüm günlerden birindeyim :)
Sizin ve kendim için bulduğum iyi fikirleri de sizlerle paylaşmak istedim.
Benim genelde en çok ellerim ve ayaklarım üşür. Sizinde muhtemelen öyledir. 
Şimdi benimde gördüğümde, müthiş fikir dediğim bir paylaşımda bulunacağım.
çoraptan eldiven yapımı,kışlık eldiven,örgü eldiven,tesettür blog,tesettür
Resim internetten alıntıdır.

Resimde aşama aşama anlatılmış. Resmi tıklayıp yakınlaştırarak bakabilirsiniz. Bende en kısa zamanda inşallah deneyeceğim. Sizlerede tavsiye ediyorum. Kalp dışında fiyonk ta konulabilir. Ben fiyonk düşünüyorum mesela :)

kazaktan eldiven yapımı,örgü eldiven,tesettür blog,örgüden eldiven yapımı,
Sıra geldi eski kazaktan eldiven yapımına. Eğer çoraptan yapamıyorsanız seçenek çok. Eski kazağınızı da değerlendirebilirsiniz :)

Resim internetten alıntıdır.


Örgü örmeyi bilmeyip benden fikir isteyen takipçilerim için umarım bu paylaşım faydalı olur. Herkese kolay gelsin :)
Sevgiyleee...

Diğer örgü modellerim için TIKLAYIN.

                                  FACEBOOK HESABIM İÇİN TIKLAYIN

                                    TWİTTER HESABIM İÇİN TIKLAYIN

                                  İNSTAGRAM HESABIM İÇİN TIKLAYIN   



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder