17 Aralık 2013 Salı

HAFTA SONU KOMBİNİM ve ANNEM

Bu kombinimi giydiğimde annem de buradaydı ve ben çok mutluydum.
Annem, evlendikten sonra ilk kez evimi ve tesettürlü hâlimi canlı canlı gördü. Evimizde bizimle beraber mutlu yuvamızın havasını soludu. Her şey çok güzeldi. Annem yine her zaman ki gibi her şeyimi hazırladı.
 Kışlık yiyeceklerimi dolaba yerleştirdi. 
Bizi bol bol sevdi, şımarttı. 
Yöresel yemek günleri havada uçuştu.
 Tatlı telaşlar yaşandı. 
Teknolojiden biraz uzak kalındı, bol bol türk dizileri izlendi ve izlerken de sürekli yorum yapıldı.  
Eyyy gidi Karadeniz denildi.
Bu gün annemi uğurladığımız için fazla yazamayacağım. O yüzden bu paylaşımım az laflı çok resimli olsun :)

Yöresel yemek tariflerini yakında blog da bulabiliirsiniz.
Yakında kendi ördüğüm örgü modelleri de sizlerle olacak inşallah :)
Şimdi sizleri pazar günkü kombinimle başbaşa bırakıyoorum...
tesettür kombin,kış sezonu kombinler,kürklü kombin,tesettür blog,hijab tarzı kombin,fashion,kapalı bayan kombin,bu gün ne giydim,özel kombinler,en yeni kış sezonu kombinler,bol paça pantolon,püsküllü şal kombin,
Kazağım kendi tasarımım.
Tasarım yazım için tıklayın.
Pantolonum bol paça bir pantolon. Yeşil renk. Markası: Fashion Friends
Kürk boyunluğum: KOTON
Şal: Ablamın hediyesi
tesettür kombin,kış sezonu kombinler,kürklü kombin,tesettür blog,
Fiyonk delisiyim. Genelde bütün bayanlar fiyonk detayına bayılır değil mi :)

tesettür kombin,kış sezonu kombinler,kürklü kombin,tesettür blog,
Şalımdaki, pantolonumdaki ve salaş kazağımdaki renk uyumuna bittim. Kış mevsiminin soğuk günlerinde bu tarz ucu püsküllü şallar kullanım açısından çok güzel oluyor.
tesettür kombin,kombin,kış kombin,
Anneciğimle ben. Aynı kıyafetle bu defa kahverengi şal taktığım bir kare. Allah herkesin yüzünden gülümsemeyi eksik etmesin inşallah...

Kombinimdeki kazağımı nasıl tasarladığımı görmek için TIKLAYIN

Diğer kazak tasarımlarım ve çanta tasarımlarım için TIKLAYIN

İçimden koca bir şükür geçti. Yada her şey bir şükürdü. Ben içinden geçtim...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder