14 Aralık 2013 Cumartesi

GÜLLÜ PEÇETEYLE KUTU VE TEPSİ YAPIMI

İki dekorasyon fikri bir arada :) Aslında çok basit dokunuşlarla güzel şeyler ortaya çıkabiliyor. Eğer evde pet şişeniz varsa, yapılacak çok şey var demektir.
Bizim evde de herkesin evinde olduğu gibi bir kaç tane atmadığım ve kilerde sakladığım pet şişe var. Beni tanıyanlar ne kadar gül, pembe ve vintage hastası olduğumu bilir. Geçtiğimiz günlerde bir kaç tane daha dıy yaptım. Bu yazımda ekleyeceklerim sadece iki tanesi. Başka güzel fikirlerimde oldu. Çok yakında onları da yayınlayacağım inşallah. Şimdi önce birinci dekorasyon fikrimi anlatmaya geçiyorum.
vintage kutu yapımı,tesettür blog,dıy,vintage,pembe tasarım,güllü kutu,home sweet,pet şişe değerlendirme,pet şişe nasıl değerlendirilir,pet şişeden neler yapılır,
Görmüş olduğunuz bu çok amaçlı kutuyu ben şimdilik havluluk olarak kullanıyorum. İlerleyen günlerde ne için kullanırım bilmiyorum. Pet şişelerden soğanlık ve patateslik te yaptım. Ama bu defa peçeteyle yapmadım. Onları yaparken yapışkan çiçek desenli kağıtlar kullandım. Onları da inşallah ilerleyen günlerde paylaşırım.

Malzemelerimiz:
 Öncelikle bir adet pet şişe, iki tane güllü papia peçete ve japon yapıştırıcısı (yada şeffaf renkli koli bandı da olur) kullandım.
vintage kutu yapımı,tesettür blog,dıy,vintage,pembe tasarım,güllü kutu,home sweet,pet şişe değerlendirme,pet şişe nasıl değerlendirilir,pet şişeden neler yapılır,

vintage kutu yapımı,tesettür blog,dıy,vintage,pembe tasarım,güllü kutu,home sweet,pet şişe değerlendirme,pet şişe nasıl değerlendirilir,pet şişeden neler yapılır,
Pet şişeyi resimdeki gibi önce birinci peçeteyle, daha sonrada şişe görünmeyecek şekilde ikinci peçeteyle kaplıyoruz. Peçetenin üstte boş kalan kısımlarını da içe doğru katlayıp. Peçetenin içeride kalan kısmını da şişeye yapıştırıyoruz. 
vintage kutu yapımı,tesettür blog,dıy,vintage,pembe tasarım,güllü kutu,home sweet,pet şişe değerlendirme,pet şişe nasıl değerlendirilir,pet şişeden neler yapılır,

vintage kutu yapımı,tesettür blog,dıy,vintage,pembe tasarım,güllü kutu,home sweet,pet şişe değerlendirme,pet şişe nasıl değerlendirilir,pet şişeden neler yapılır,
Bence çok güzel oldu. Işıktan dolayı tam olarak güzel çıkmamış ama inanın gerçekte çok iç açıcı ve huzur veren bir kutu oldu :) Ben çok memnun kaldım. Bu arada bir avantajlı yönü ise sıkıldığınızda aynı işlemi başka bir peçeteyle de uygulayabilirsiniz. Şimdiden güle güle kullanalım :)

Şimdi gelelim ikinci güzel fikrimizeee :)
Bu fikrim belki başkalarının da aklına gelmiştir. Ama insan yeni evli olunca, bir fikir bulduğunda çok mutlu oluyor. Çünkü daha önce böyle şeylerle uğraşmadığınız için:
- Bir çocuk sevinci içerisinde; bakın ben ne yaptımmm :) diyesi geliyor.
Aynı peçeteden kahve tepsimizi kaplamasını istedim :) Sonuç bu oldu. Tabii zaman zaman başka peçetelerde yer alıyor bu tepside.
vintage tepsi yapımı,tesettür blog,dıy,vintage,pembe tasarım,güllü tepsi,home sweet,dekorasyon fikirleri,ev dekorasyonu dıy,home dıy,
Sonuç olarak içime sindi mi?
- Evet sindi :)
O zaman mutlu günlerde kullanayım :)
Resmi tıklayarak yakınlaştırabilirsiniz.

Tepsimizin gerçek hâli bu. Aslında bu tepsi, normalde tepsi değildi. Kahvaltı tabaklarımın altlığı. Ama bu altlığı kullanmadığım için bir kenarda duruyordu. İki kişinin de kahvesi büyük tepsi de servis yapınca hiç hoş durmuyor. Bende "boş durmaktansa bir işe yara" dedim :)
Onu kahve tepsisi ilân ettim :)
Bir süre böyle kullandım. Üstüne dantel de koyduğum zamanlar oluyor. Ama konu peçete değerlendirme olunca. Tepsimin peçeteli hâlini paylaşmak istedim.

vintage tepsi yapımı,tesettür blog,dıy,vintage,pembe tasarım,güllü tepsi,home sweet,dekorasyon fikirleri,ev dekorasyonu dıy,home dıy,
Bir adet tahta tepsi ve peçeteniz varsa, bence hemen deneyin :)
Bir peçete seçip tepsim küçük olduğu için ikiye katlı peçeteyi tepsinin üstüne kenarlarını kıvırarak, tepsiyi kapladım. Resimlerde zaten anlaşılır şekilde görünüyor. 

vintage tepsi yapımı,tesettür blog,dıy,vintage,pembe tasarım,güllü tepsi,home sweet,dekorasyon fikirleri,ev dekorasyonu dıy,home dıy,
Bunu su tepsisi olarakta kullanabilirim :) Aslında tamamen bakış açımıza bağlı. Ama hiç çay tepsisi yapmayı düşünmedim. Çay, bana daha çok sportif içecekmiş gibi geliyor :)
Yazıma burada son verirken size sevdiğim sözle görüşmek üzere diyorum...
Sevgiyle...
İçimden koca bir şükür geçti. Yada her şey bir şükürdü. Ben içinden geçtim...

Pembe banyo dekorasyon fikrim için TIKLAYIN.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder