24 Ağustos 2013 Cumartesi

Tasarım-cık ♥♥♥


        Bugün tesettüre girmeye karar verdikten sonra 2. adımı attık :). Eşimle beraber haftasonu işe gitmediği için güzelce kahvaltımızı yaptık. Öğlen namazımızı kıldık. Evi toparladım ve "ARMİNE" mağazasına gittik. Oradan çok büyük bir beklentim yoktu. Ama beklentimden daha iyi çıktı. Girdik ve 'Kap' almaktı amacımız. Sadece "Armine" değil bir kaç tesettür markası daha vardı :). "Armine, Alvina, Zühre" vardı. Yaz sonu olduğu için yazlık kaplara pek yönelmek istemedim. Resimde görünen keten "Zühre" nin Kap' ını almaya karar verdik. Arkasının fiyonklu ve bağcıklı detayını çok beğendik eşimle. Şimdi sıra geldi güzel bir eşarp yada şal almaya. Ama seçici olduğum için güzel ve uyumlu bir şey olsun istiyorum. Allah' ım şeytana fırsat vermeden tesettüre girmeyi nasip etsin inşallah.

Mağazadan çıktık ve benim en çok sevdiğim yemeği yapmak için balık aldık. Akşam yemeğinde "Fırında Sebzeli Çipura" yedik. 


       Çayımızı yudumlarken aklıma bir fikir geldi. Artık başörtülü olacağım için cici küpelerimi kullanamayacağımdan bir kenarda sus pus duracaklardı. Benimde gönlüm el vermezdi. Onları değerlendirmem gerektiğini düşünerek; Koton' dan aldığım kot gömleğime kelebek küpemi ekleyerek hareketlilik katmak istedim. Giyince de güzel durdu :) Evde boşta duran takılarımızı kıyafetlerimize uygulayabiliriz.
Bu da benden bir Tasarım-cık  


Bugün den sıcağı sıcağına gelişmeleri aktardım :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder