3 Ağustos 2013 Cumartesi

•●♥ •●♥ ♥●KADİR GECESİ•●♥ •●♥ ♥●





        Kadir gecesi; Yüce Allahın ümmet-i Muhammed’e (sav) sınavı illa kazansınlar diye, bir ömre bedel hediyesidir ve paha biçilmez bir müjdesidir.Bin aydan daha hayırlı, faziletli ve bereketli kılınmış bir gecedir.

        Kadir gecesinin önemini; geçen yıl Ramazan ayına kadar içten gelerek yaşayamamıştım. Benim namazın önemini, Allah' a iman etmenin beni mutluluğa götüreceğini, aslında bu dünyaya gönül bağlamamam gerektiğini, üzüldüğüm şeylerin çok basit şeyler olduğunu anlamam 2012 Ramazan ayında gerçekleşti. Hayata başka pencereden bakmaya başladım. Namazlarımı arada bir değil her zaman kılmam gerektiğini ve en önemlisi de "NAMAZ DİNİN DİREĞİDİR" sözünün anlamını işte o zaman anladım. Meğer ne boş işlerle uğraşıyor muşum ve ben meğer ne kadar çok günah işlemişim. Şu an da da pek iyi bir kul sayılmam ama en azından namazımı kılmaya çalışmam ve yaptığım günahların arkasından hemen tövbe edersem Allahın beni affedeceğini bilmenin huzuru var içimde. Önceden bir boşluk vardı içimde, sürekli beni huzursuz eden; işte ben o boşluğu doldurmaya çalışıyorum. Allah' ım bana ömür verirse de son nefesime kadar Rabbime iman etmek ve günahlarımı affetmesi için dua etmek istiyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder