4 Ağustos 2013 Pazar

♥ •●♥ ♥●RAMAZAN BAYRAMI♥ •●♥ ♥●

2013 Ramazan- ı Şerif (ELVEDA)
      Bayram' da bilgisayar başında olamayacağım için şöyle bir Ramazan' ın değerlendirmesini yapmak istedim. Aslında her günümüzün gecesinde değerlendirme yapmamız gerekiyor. En önemlisi de vicdan muhasebemizi yapmalıyız. 
        Ramazan' ın bitmesine son 3 gün kaldı. Ne de çabuk geçti 11 Ay' ın Sultanı. İlk başlarda biraz zorlandık, ama ben bu Ramazan hiç zorlanmadım. Çok şükür. İşlerimi normal oruçsuz olduğum günlerden daha kolay yaptım.
       Eşim askerde namaz kılmayı bırakmış. Ben de inşallah Ramazan' da yeniden başlar diye Allah' a çok dua ettim. Çok şükür Rabbim dualarımı  kabul etti :)
Ben namaza geçtiğimiz Ramazan ayında başlamıştım. Allah kabul etsin inşallah. Evde eşinle beraber namaz kılınca, abdest alınca, secdeye alnını koyunca ve en önemlisi de birbirini severken Allah için sevince yapılan ibadetten insan daha çok lezzet alıyor. Allah daim etsin inşallah.
       Bu Ramazan da başka güzel gelişme ise; telefonumuza namaz vakitlerini kaçırmamak için yüklediğimiz "Ezan Vakti Pro" diye bir program yüklemekti. Uyarırken bir de Peygamberimiz (SAV)' in sözleriyle uyarıyor bizi. Gece de Bugün Allah rızası için ne yaptın? mesajı geliyor. Altta da seçenekler var, yaptıklarını işaretliyorsun Herkesin telefonunda olması gereken bir program bence :)
       Tabi Allah'ın ilk emri olan "Oku" emrini de yerine getirmeye başladık. Okuduğumuz kitaplar: Sabah Namazına Nasıl Kalkılır?, Kalplerin Keşfi, Eşim Aşkım Olsun ve Gül Gibi Hayat (Peygamberimizin Sünnetleri).
       Biz Salı günü Bayram için memlekete doğru yol alacağız inşallah. Rabbim hayırlısıyla gidip gelmeyi nasip etsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder