2 Ekim 2013 Çarşamba

RİZE GEZİMİZİN İKİNCİ GÜNÜ**

Birinci gün yağmurluydu. İkinci gün ise tam tersi güneş bize gülümsüyordu :) Tabi Ceyda ve aileside ...
İnsan ailesiyle vakit geçirip ayrılır ya hani. Ceyda da ailemden bir parça gibi olduğu için ondan ayrılırken de içim burkuldu :( ama eşimden Allah razı olsun. Bizi kavuşturdu. Her şey çok güzeldi.
Birinci günün gecesinde bizim için ayrılan odamızda güzelce dinlendik. Her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüştü. Çok rahat ettik :)
Şimdi resimlere bırakıyorum sözü...
rize,dağmaran,dağhan,
İşte burası Rize ye gidince mutlaka görülmesi ve havasının teneffüs edilmesi gereken bir yer :) DAĞHAN. 

rize,dağmaran,dağhan,kahvaltı keyfi,tesettür blog,
DAĞHAN da sahile karşı bol çeşitli kahvaltı keyfi ... Her şey miss...

rize,dağmaran,dağhan,
Burasıda DAĞHAN' ın birinci katından bir kare :)

rize,dağmaran,dağhan,arkadaşlık,dostluk,tesettür blog,islami blog,ayder,
DAĞHAN da Ceyda'm Ben ve Süheyla Teyze :) Onları çok seviyorum...

rize,dağmaran,dağhan,sevgi,saygı,sadakat,aşk,ayder,tesettür blog,
AŞK & SAHİL & DAĞHAN

rize,dağmaran,dağhan,rize sahil,rize de kahvaltı,tesettür blog,bugün ne giydim,

rize,dağmaran,dağhan,çay tarlası,çay toplayan bayan,tesettür blog,islami blog,
YİNE ÇAY VE YİNE BEN :) BU DEFA TOMURCUĞUNU ELİME ALIP KOKLAMAK İSTEDİM... RABBİM BİZLER İÇİN YARATMIŞ, NE GÜZEL...

rize,dağmaran,dağhan,
ÇAY TOMURCUĞU

rize,dağmaran,dağhan,
"GÖRÜŞMEK ÜZERE" DAĞHAN

rize,dağmaran,dağhan,
DİLİME "MİNNOŞ" KELİMESİNİ PELESENK EDEN ŞAHIS VE BEN :) İYİKİ DE ETMİŞ...

rize,dağmaran,dağhan,doğa gezisi,rafting,ruba rafting,ayder,
RAFTİNG ALANI

rize,dağmaran,dağhan,tesettür blogları,testtür kombinleri,
HUZUR...

rize,dağmaran,dağhan,rize ayder taş köprü,yüreğine sor filmi,başı bağlı kız,tesettür,
AYDER' E GİDERKEN TAŞ KÖPRÜ...

rize,dağmaran,dağhan,ayder,rafting,yüreğine sor filmi,tuba büyüküstün,

HAVA ŞARTLARINDAN DOLAYI RAFTİNG YAPAMADIK, BARİ SUYUYLA OYNAYALIM DEMİ :)

rize,rize gezimiz,bugün ne giydim,mucit'in yeri,gezelim-görelim,ayder,çayeli, TESETTÜR BLOGU, başı bağlı kız,
BİR SONRAKİ DURAK: AYDER YOLU ÜZERİNDEKİ "MUCİT'İN YERİ". KENDİ BALIKLARINI YETİŞTİRİYOR. KENDİ ELEKTRİĞİNİ ÜRETİYOR. BURADA HER ŞEY DOĞAL YETİŞİYOR.

BURADAN SONRASI DA, GELECEK YAZI DA İNŞALLAH...
RİZE GEZİMİZİN BİRİNCİ KISMI İÇİN
TIKLAYIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder