29 Ekim 2013 Salı

KOMBİNLER / 2013 KURBAN BAYRAMIMDAN- 1

Bayram sabahı hafiften gökyüzü renklenmeye başladığı an' dan bir kare.
Bu bayram önceki yazımda da bahsettiğim gibi eşimin memleketindeydik. Sabah namazını kılıp tesbih çekene kadar gün ağırmaya başladı ve bu manzarayla güne başladım. Daha sonra eşim ve babamlar bayram namazına gittiler. Biz bir saat daha uyuyup uyandık. Sonra ilk kez Kurban Bayramı sabahında eşimin ailesinin geleneksel "Bayram sabahı menüsünü" tatmak üzere heyecanla hep beraber dedemlerin evine doğru yola koyulduk. Onlar her Kurban Bayramında sabahları etli kuru fasulye ve pilav yerlermiş. 
koton incili hırka,koton kış sezonu,tesettür kombin,
Bayram sabahında kahvaltıda giydiğim kombinim. Hırka: KOTON
Etek: YKM
bayram menüsü,kuru fasulye pilav,
Dedemlere geldik ve babaannemin o meşhur menüsünden tattık. Kahvaltıda kuru fasulye yiyebilir miyim diye biraz tereddüt ettim ama babaannem o kadar nefis yapmış ki. Yememek elde değil. Hayatımda ilk kez sabah kahvaltısında kuru fasulye pilav yedim :) 
Kahvaltımızı yapıp bayramlaştıktan sonra tekrar eve döndük. Balkonda biraz oturduk.

Daha sonra herkeste olduğu gibi, et işleriyle uğraştık. Kayınvalideme yardım ettim. Her ayırdığı etin içine kağıt iliştirmesi dikkatimi çekti :) Bende resmini çektim. Bu resimdeki çiğ köftelik et. Sizede öneririm etlerinizi ayırdıktan sonra üstüne not iliştirmeyi unutmayın.
Sonra dağıtılacak etler paylara bölündü. Bu bayramın bir önemi de et yiyemeyen kardeşlerimize yardım eli uzatmaktı. 

et kavurması,kurban eti,
Daha sonra kavurmalıklar pişirilip yerleştirildi. ( Dumanı da üstünde.)

Büzme tatlımızın şerbeti hazırlandı. Misafirlere afiyetle sunuldu.
Annem çörek yaptı. Bende tarifini aldım. İlerleyen günlerde tarifini paylaşacağım inşallah :)
bayram şekeri,
Bayram olurda şekerler unutulur mu hiç :)

Artık yorgunluktan balkonun bir köşesine kendimi atıp, eşimin soyduğu mandalina dan yerken :)
(Baş örtüm bile dayanamayıp kendinden geçmiş.)

armine katalog,armine bayram kombin,
Biraz dinlendikten sonra yeniden ciciler giyilip, telefonumu elime alıp bayram görüşmelerine başladım. Bluz: ARMİNE, Etek: TUĞBA VENN
english home,
Kayınvalideme, babannem ve halamlara hem bayram hem de yeni ev hediyesi aldım. English Home den aldığım hediye. Çok beğendiğim şeylerden almaya özen gösterdim :) Bu bayram herkesin hediyesini English Home den aldım. Sizde almak isterseniz TIK TIK.

english home,ferforje,
Bu da eşimin babaannesi için aldığım ev hediyesi. English Home  Ferforje tepsi. O kadar güzel kiiii :)

Yine kayınvalidem için aldığım English Home kolonya. "Soft" kokusunu tercih etmenizi öneririm. Harika kokuyor. Herkes kokusuna hayran kaldı. Almak isteyenler TIK TIK


english home,english home mutfak seti,
Bu da eşimin halalarına aldığım mutfak takımı. İki halası olduğu için. İkisine de aynısını aldım :) English Home.
Bu bayram herkesin hediyesini English Home den aldık. Çok ta mutlu oldular. Güle güle kullansınlar inşallah :)

Akşam olunca da aile arasında eşimin kardeşinin doğum gününü kutladık. Çok severim kendisini. Ona da Defacto dan çok sevdiği bir şey aldık :) O kadar tatlı ki. Henüz 17 yaşında olmasına rağmen, en uzun boylumuz o. Maaşallah nazar değmesin.



Birinci günümüzü puantiyeli bardağımla çay içerek sonlandırdık :) Yukarıdaki resimde de gördüyseniz başörtümde de puantiye var bardağımda da :)

Bayramla ilgili yemek davetlerinde giydiğim kombinler ve bayramın devamı bir sonraki yazımda inşallah bekleyin :)

BAYRAMLA İLGİLİ DÜŞÜNCELERİM İÇİN TIKLAYIN.

FACEBOOK HESABIM İÇİN TIKLAYIN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder