1 Ekim 2013 Salı

RİZE GEZİMİZİN BİRİNCİ GÜNÜ**

Hafta sonu Rize' deydik. Facebook sayfamdan takip edenler bilirler. Cuma günü öğleden sonra ani bir kararla eşimle beraber bu haftasonu nu Rize de geçirelim dedik. İyi de ettik :) Uzun zamandır bizi Rize' ye davet eden üniversiteden ev arkadaşım ve nikah şahidim de olan Ceyda' mla beraberdik. Ceyda ve ailesi bizi çok iyi ağırladı. Ben zaten ailesini ve Ceyda' yı tanıyordum. Nasıl karşılanacağımızı da biliyordum. Ama eşiminde bu ziyaretten memnun kalması, mutluluğuma mutluluk kattı :) 
Bana Ceyda denildiğinde, ilk aklıma gelen doğallıktır. Doğallık nedir desen? "Ceyda" derim :) Onu çok seviyorum. Öyle böyle bir sevgi değil bu. Gerçek bir dosttur o.
O can' dır. Kardeş'tir, şefkattir, minnoş' tur. Aynı evi değil, hayatı paylaştık biz. Bu konuya ayrı bir kategoride detaylı deyinirim inşallah :) Şimdi konumuz hafta sonuna dair "bol resimler-ceyda-rize-yeşil-mavi-doğa-tatil-aşk-şükür-mutluluk".

rize, tesettür blog,
Rize ye doğru yollarda...

rize ikizdere,
Rize' ye giderken, İkizdere' de yeşilliğe dayanamayıp arabadan aşağı atlama halleri felan :)

rize,ovit,
Geçtiğimiz günlerde, haberlerde Rize' nin yükseklerine kar yağan Ovit. Ovit' ten geçip soğuk suyunu içmemek olur mu :)

rize,doğa,doğa resimleri,tahta köprü resimleri,
Yoldan kareler :)

sahil manzarası,rize sahil,
Yol bitti ve biz kendimizi bu manzara karşısında kahvaltı yaparken bulduk.

haftasonu kahvaltı sofrası,süslü sofralar,sofra düzenleme,kahvaltı sofraları,süslü peçeteler
Ben seviyorum diye, "kıymalı süt böreği" de yapılmış. Daha ne olsun Allahım...

rize,rize sahil,
Kahvaltı sonrası sahile karşı bu güzel oturma köşesi. Örtü English Home. Koltuklar ve masa Bellona.

rize,rize ziraat çay bahçesi,
İlk durağımız Rize Kalesi.

rize,rize kalesi,
Ne kadar yağmur da başlasa, bizim gönüllerimiz sevgi dolu ve sıcacıktı :)

pepeçura,rize,siyah üzüm,
Ver elini Ziraat Çay Bahçesi :) Rize nin "Pepeçura" sını yedik. Siyah üzüm ezmesi gibi. Adeta kan deposu. Giderseniz mutlaka yiyin.

rize,pepeçura,tesettür blog,
Nam-ı değer "PEPEÇURA"

dostluk,arkadaşlık,rize,ziraat çay bahçesi,tesettür blog,islami blog,dini blog,
Ceyda'm ve Ben- Ziraat Çay Bahçesi

rize,çay,rize çay tarlası,rize çayı,tesettür blog,
İlk kez yakından çay gören masum Başı Bağlı Kız :)

rize,doğa,çay,ziraat çay bahçesi,
Yeşil-doğa-Karadeniz'in kara bulutları. Her şeyiyle güzel olan masumiyet...

rize,tesettür blog, tesettür kombin,
Şemsiye ve başörtü uyumu :)
 rize,rize ziraat çay bahçesi,
rize,doğa,başı bağlı kız,tesettür blog,tesettür kombin,hijab,


rize,tesettür blog,başı bağlı kız,
İki şemsiyeli pozumuz :)

rize,sahil,doğa,testtür blog
Pozlaraaa :)

rize,rize müzesi,rize meydan,
Rize müzesi önünden...


rize,rize müzesi,
Müze içinden; Eski Rize kültürünü sergilemişler.

rize müzesi,tesettür blog,rize,
Birinci günden bir kaç resim eklemek istedim. İkinci günün yazısını da en kısa zamanda ekleyeceğim inşallah :) Belki yarın, belki yarından da yakın :)

Ve arkadaşıma NOT: Seni gördüğüme çok sevindim. Eşim "tamam gidelim" dediği an dan itibaren içimde kelebekler çoktaaannn uçuşmaya başlamıştı bileee... Her şey bir an da silindi aklımdan. Sadece dört yıl beraber bir hayat paylaştığım arkadaşımı görecektim. Acısıyla tatlısıyla her şeyi paylaştığım. Acaba değişmiş miydin, hala yüzün hep gülüyor muydu, mutlu muydun, hala hayat felsefen aynı mıydı?
Bütün soruları seni karşımda görünce içimde tek tek cevapladım. Sen aynı sen din. Ben de aynı ben. Ve yine kaldığımız yerden devam ettik...
Her şey için teşekkürler güzel insan...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder