30 Ekim 2013 Çarşamba

ERZURUM DA BALIK KEYFİ / GEZİLECEK YERLER

Bildiğiniz üzere yaklaşık iki aylık geçici görev süremiz dolmak üzere. Bir hafta sonra inşallah evimize döneceğiz. Misafirhane hayatımız tüm hızıyla bayram dönüşü de devam etmekte. Beni tanıyanlar Karadenizli olduğumu ve balığa ne kadar düşkün olduğumu da bilirler :) Facebook sayfamda da belirttiğim üzere bu akşam eşimle balık yemeye gittik. Erzurum da nerede balık yiyebiliriz diye önce internetten küçük bir araştırma yaptık. En nihayetinde en güzel balık restorantını bulduk :)
balık restorantları,erzurum,
Erzurumda balık mı olur? dediğinizi duyar gibiyim. Hem de öyle bir olur ki :) Benden tam not aldı. Restorantın girişi burası. Koskocaman bir parkın içinde sofistike bir mekan. Gece olduğu için pek belli olmuyor.
balık restorantları,erzurum,
Bir an önce girip balık yemek isteyen başı bağlı kız :)

balık restorantları,erzurum,
Her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş. Tabaklar istiridye kabuğu, tuzluklar balık şeklinde :) Balık tutkunları için ve Karadenizli olup memleket hasreti çekenler için birebir.

balık restorantları,erzurum,bugün ne giydim,
"Artık balık gelseeee" diyorum :)

balık restorantları,erzurum,
Önce yeşillikler geldi. Balığın yanında roka olması çok hoşuma gitti. Balığın keyfi yanında yeşillikle çıkar. Limon istedik. Limonu bile kendileri sıkmışlar. Bize bir kase içinde hazır sıkılmış limonu da sundular sağolsunlar. Personel çok güler yüzlü. 

balık restorantları,erzurum,
Mekan da alkol olmaması, mekanı tercih sebeplerimizin başındaydı. Genelde balık restoranlarında alkol olur. Eğer muhafazakar bir mekan da balık keyfi yapmak isterseniz buyurun derim.

balık restorantları,erzurum,hamsi tava,
Bizim tercihimiz: hamsi kızartması ve somon oldu. Ben zaten somon hastasıyım. Genelde balığımı kendim pişirmekten çok zevk alırım. Ama evimizde olmadığımız için mecbur kaldık. İlerleyen günlerde kış mevsiminin de gelmesiyle. Balık tariflerimi bekleyin :)

balık restorantları,erzurum,
Ben eşime çay bardağını çek dedim. O arada da fırsat bulmuşken telefonumdan internete gireyim derken :) beni de çekmiş...  Yakalandık anlayacağınız hehehehe
Işığında azizliği olsa gerek, resimler biraz değişik çıktı.

Hemen restorantın dışında sıcak havada gidenler için gemi içinde oturma masaları yapılmış. Biz soğuk olduğu için orada yiyemedik tabii. Hemen geminin arkasında şelale bile var. Mekan çok özenilerek ve emek harcanarak dizayn edilmiş. Geçici süreliğine gittiği yerlerde insan güvenilir mekanlar bulmakta zorlanıyor. Umarım işiniz yarar :)  Bugün de böyle güzelliklerle dolu geçti. Çok Şükür...
SEVGİLERLE...

Eğer yolunuz düşerse gitmenizi tavsiye ederim :)
Adresi veriyorum-->

Karadeniz Et&Balık Lokantası
Recep Tayyip Erdoğan Parkı İçi Aziziye Eğitim Kurumları Karşısı / Yıldızkent – Erzurum
Tel: 0442 3424221







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder