10 Eylül 2013 Salı

Öncesi- Sonrası

     Tesettüre girmeden önce elimden düşürmediğim krepe tarağımın şimdi nerde olduğunu bile bilmiyorum. Evde bile krepe yapardım saçıma o derece yani.

krepe tarağı,
Krepe tarağı
      Krepe tarağımın yerini artık, bu iğnelik aldı. Eşarp iğnelerimin her zaman elimin altında olması için bana bir şey gerekiyordu :)
     Bu masum bebeği buldum. Önce biraz câni olduğumu düşündüm.

bebek,toplu iğnelik,
Toplu iğnelik
      Olay şu şekilde gerçekleşti :) İlk toplu iğne kullandığım gün. Yatak odamda eşarbımdan iğneyi çıkardım. Nereye koysam diye düşünürken, bunu değerlendiririm diye aynanın önünde bekleyen bebek broşuma yumuşak olduğu için batırdım. Baktım ona iğneleri batırmak güzel oluyor. Bende ona bu misyonu yükledim. Artık iğneliğim bu küçük bayandır :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder