2 Eylül 2013 Pazartesi

KOMBİN-2

Tesettüre yeni giren biri olarak ilk kombinlerim biraz acemice olabilir. Kusura bakmayın. Sadece ilk zamanlarımın anısı olsun istedim.
Bone ve toplu iğnem olmadığı için hazır dışarı çıkmışken tedarik etmek istedim :) Genellikle çok amaçlı renkleri tercih ettim. Normalde dışarıda fastfood yeme taraftarı değilimdir, ama bugün biraz zorunlu oldu :)

 Dışarda giydiğim ikinci kombinimi paylaşmak istiyorum. İlkine göre daha tecrübeliydim sanki :)
Özellikle eteğim çok rahat tavsiye ederim :) Rüzgar dahi esse açılma derdi yok. Bu çok önemli.

kombin,tesettür
Bugünkü kombinim
ETEK: Limon
Eşarp: Rosa parks
Bluz: Fashion Friends
Ayakkabı: Koton
Çanta: Lcw

           Biraz kitap okuma zamanı... Hafta içi her akşam kitap okuyoruz (en az bir saat). Paylaşmak istediğim çok önemli bir konu var bekleyin :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder