8 Eylül 2013 Pazar

FIRINDA PATATES CİPSİ

           
patates,
Mutlaka hemen hemen herkes evinde kızartma yapıyordur.
 Özellikle de hafta sonları. Ben Yaklaşık 3 aydır falan artık kızartma yapmıyor ve cips yemiyorum. Kızartma kanser yapıyor ve damar sertliği yapıyor.
patates,sağlık,kızartma,yemek
Çocuğunuz cipsi çok seviyorsa benim yaptığımdan daha ince ve yuvarlak doğrayıp yaparsanız eminim çok sevecektir. Ben eşim elma dilimi şeklinde istediği için böyle yaptım.
patates,kızartma,yemek,sağlık
        
Resimler den zaten yapılışı anlaşılabiliyor. Fazla ayrıntıya girmeyeceğim. Ben yağlı pişirme kağıdıyla yapıyorum. Çünkü yağı sadece patatesi yada kızartacağınız şey her neyse onu yıkadıktan sonra, çok az sıvı yağ ve az tuza bulayıp, yağlı kağıdın üzerine resimdeki gibi diziyorum. 
     Pişirilmesi normal kızartma gibi, fazla vakit almıyor. Hem daha lezzetli hemde sağlıklı, birde benim gibi güneş yada ayçiçeği şeklinde yaparsanız, yemeye kıyamazsınız :) AFİYET OLSUN :)

İçimden koca bir şükür geçti. Yada her şey bir şükürdü. Ben içinden geçtim...

                                     FACEBOOK HESABIM İÇİN TIKLAYIN

                                      TWİTTER HESABIM İÇİN TIKLAYIN

                                    İNSTAGRAM HESABIM İÇİN TIKLAYIN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder