15 Ocak 2014 Çarşamba

KADEHTEN ŞIK İĞNELİK YAPIMI

Selamlar...
Herkes güzel bir paylaşım için hazır mı?
Benim takipçilerimden "Betül" arkadaşımızın yapmış olduğu iğneliği sizlerle paylaşmak istiyorum. Bende bu tatlı iğneliği görünce bayılmam dolayısıyla hemen yapılışını yollamasını istedim. Kendisi ve bebeği hasta olmasına rağmen, yine de elini çabuk tutup yolladığı ve bizimle bu tatlılığı paylaştığı için çok teşekkür ediyorum. Eğer sizinde kendi yaptığınız dekoratif ürünler varsa bana mail yada facebook adresimden ulaşabilirsiniz.
Önceki günlerde Sevcan arkadaşımızda yaptığı iğneliği bizimle paylaşmıştı.

Sevcan arkadaşımızın iğneliğini görmek için TIKLAYIN.

Şimdi tekrar dönelim Betül arkadaşımızın iğnelik tarifine. 

MALZEMELER:
Kadeh, kurdela, tül, nikah şekeri, küçük topun yarısı, kurutulmuş ıslak mendil, kurutulmuş çiçek ve Silikon tabancası yada yapıştırıcı.

YAPILIŞI:
-Önce topun şekli görünmesin diye kurutulmuş 2 kat ıslak mendiller kaplıyoruz.
-Daha sonra güzel görünsün diye tüller kaplıyoruz.
-Kurutulmuş yapraklarda dolu kadehin içine yerleştiriyoruz.
-Kadehe yuvarlak kesilmiş tülü kurdelayla bağlıyoruz.
-Nikah şekerinin üzerindeki fiyonku çiçeği ve kurdelayı kullanarak bir fiyonk daha yapıp, silikon tabancasıyla (normal yapıştırıcıda olabilir) kadehe bağlamış olduğumuz kurdelaya yapıştırıyoruz.

Sonuç bu güzellik :)






 
Resimler gayet açık olarak anlatıyor. Eğer sorunuz olursa yazabilirsiniz. Eğer malzemelerin aynısı yoksa değiştirerek te yapabilirsiniz. Amacımız size fikir verebilmek. Umarım faydalı olmuştur.
Herkese iyi fikirler :)
Sevgiler...

Eğer sizinde göndermek istediğiniz güzel fikirleriniz varsa,
 Mail adresim: pembemandalina55@gmail.com

Diğer dekorasyon fikirlerim için TIKLAYIN.
İçimden koca bir şükür geçti. Yada her şey bir şükürdü. Ben içinden geçtim.

                                    FACEBOOK HESABIM İÇİN TIKLAYIN

                                     TWİTTER HESABIM İÇİN TIKLAYIN

                                     İNSTAGRAM HESABIM İÇİN TIKLAYIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder