21 Ocak 2014 Salı

YENİ KAZAK TASARIMIM

Yine yeniden bir kazak tasarımıyla daha sizinleyim :)
Benim gibi biraz farklı giyimi seviyorsanız ve kıyafetlerinizi süslemeye bayılıyorsanız bu paylaşımıma bir göz atın diyorum.
Kazağıma tül ile renk kattım. Bakalım neler yapmışım?
Siyah tülün bir kısmını kazağımın koluna pileli şekilde diktim. Bir kısmını da ön yakadan sarkan fiyonk ucu yaptım...
Kazağımın ilk hâli budur :)
Önce iki parça tülü aynı uzunlukta kestim, fiyonkun altından sarkan iki tane uç yaptım.
Tülü pileli olarak elimde diktim ve sonra kazağın kol kısmına hareket katmak maksadıyla ve yakadaki fiyonkla uyumlu olması için elimde büzüştürerek diktiğim tülü yeniden bileğe diktim.
Sonuç olarak böyle güzel bir kazak çıktı ortaya.
Herkese iyi fikirler dilerim :)
MUTLU GÜNLER*
İçimden koca bir şükür geçti. Yada her şey bir şükürdü. Ben içinden geçtim...

                                     FACEBOOK HESABIM İÇİN TIKLAYIN

                                      TWİTTER HESABIM İÇİN TIKLAYIN

                                    İNSTAGRAM HESABIM İÇİN TIKLAYIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder