28 Ocak 2014 Salı

KAŞIKTAN KOLAY BEBEK YAPIMI

tesettür blog,kaşıktan bebek yapımı,dıy,
İnternetten alıntıdır.
Size bu yazımda internette araştırma yaparken bulduğum ve tatilde çocuklarınızla evde yapıp eğleneceğiniz bir etkinlik olduğunu düşündüğüm bu güzel kaşıktan bebek yapımını paylaşmak istedim :)
Fikir benim fikrim değil ama hoşuma giden fikirleri de paylaşmayı seviyorum.
Kaşıktan bebekler çocuklarla iyi vakit geçirmenin yollarından biri. Aynı zamanda ana sınıflarında yapılabilecek kadar kolay bir aktivite.
YAPILIŞI:
Kaşığınızı ters çevirip önce suratını boyayın, nasıl bir mimik istiyorsanız verin, ne giydirmek istiyorsanız giydirin ve işte bebeğiniz hazır..
Saçları da tabi unutmamak lazım.
Herkese çocuklarıyla beraber iyi eğlenceler :)
İçimden koca bir şükür geçti. Yada her şey bir şükürdü. Ben içinden geçtim...

                                     FACEBOOK HESABIM İÇİN TIKLAYIN

                                      TWİTTER HESABIM İÇİN TIKLAYIN

                                    İNSTAGRAM HESABIM İÇİN TIKLAYIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder