31 Aralık 2013 Salı

HOŞÇAKAL 2013

Yazımın başlığı aslında "HATIRLAMAK" üzerine olacaktı. Ama netice itibariyle bu gün 2013 yılının son günü. Başlık ta günün anlamına uygun olsun istedim.
Bu benim evli olarak gireceğim ilk yeni yıl. O yüzden tabii ki ayrı bir önemi var. Aslında her günümüz ve her an' ımız bizim için değerli ve şükretmeye değer.
Bu gün ben bu yılın bana neler kazandırdığı ve neler kaybettirdiği hakkında vicdan muhasebesi yapmamızı tercih ediyorum. Süslü sofralar ve başka dinlere özenerek onlar gibi kutlama yapmak yerine, kendimizi sınayalım ve çevremizdekilere sevgi sözcükleri söyleyelim. Geçmişimizden ders alıp geleceğe umutla bakalım inşallah...

2013 de yazdığım son şiir:
HATIRLAMAK
Bazen bir koku, bazen bir müzik bile bir şeyler hatırlatır insana,
Bir köşe başı, bir şehir, bir nehir...
Ve yeri gelir acıyı yada tatlıyı anımsatır.

Şu an çalan bir şarkı düğünümüzü anımsattı meselaa...
Eşimle düğünümüzde tanıştık bu şarkıyla.
İçtiğim limonlu çay babannemi hatırlatır mesela...

Her zaman güzel yaşamaya çalışalım.
Güzel şeyler yaşarsak, ileride hatırladıklarımız da güzel an' lar olur...
Anımsadığımızda dudağımızda hafif bir tebessüm olur.

Annemi hatırlatır; yorgun ama hayata gülen gözlerle bakan teyzeler bana.
Sabredemediğim sabırsız olduğum zamanlar Rabbim aklıma gelir. "Allah var sıkıntı yok." derim!
Yol kenarında gördüğüm inekler köyümü, köylü çocuklar da çocukluğumu hatırlatır...

Her insana bir şeyler birilerini hatırlatır...

Gireceğimiz yeni yıl da geçtiğimiz yıllar gibi. Fazla beklenti içerisinde olup hayal kırıklığı yaşamayın ve duygu patlaması yaşamayın derim.

Ve sevdiğim sözle mutlu yıllar dilerim....

İçimden koca bir şükür geçti. Yada her şey bir şükürdü. Ben içinden geçtim...


Yazdığım diğer şiirler için TIKLAYIN

                                  FACEBOOK HESABIM İÇİN TIKLAYIN

                                    TWİTTER HESABIM İÇİN TIKLAYIN

                                  İNSTAGRAM HESABIM İÇİN TIKLAYIN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder